Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Tajemnice odchudzania według trenerów fitness

Zrzuć wagę

Większości z nas na słowa „trener fitnessu” przed oczami staje obraz wysportowanego, wyrzeźbionego faceta, z modelowym kaloryferem. Jest czego zazdrościć. Warto jednak wiedzieć, że żaden sportowiec nie osiąga takiej sylwetki wyłącznie dzięki ćwiczeniom.
Kluczowa jest tu właściwa dieta.

Tagi: odchudzanie , jak schudnąć , dieta dla faceta , dieta dla faceta po 40 , dieta dla aktywnych

Zrzuć wagę Tajemnice odchudzania według trenerów fitness

Poprosiliśmy kilku trenerów fitnessu, aby zdradzili nam, jakie dietetyczne sposoby pomagają im kształtować sylwetkę i zachować formę. Czytaj dalej, by przekonać się, jak uwzględnienie w diecie poniższych produktów może pomóc ci w osiągnięciu pożądanych rezultatów.

1. Doładuj się słodkimi ziemniakami

To świetna przekąska po treningu. Bataty mają niski indeks glikemiczny i dużo błonnika, który pozwala poskromić nieopanowany apetyt dręczący niektórych ludzi po ćwiczeniach.

2. Pozbądź się opony

Mięśnie brzucha wyrabia się w kuchni. Zwalczaj tłuszcz, dodając do swojej tygodniowej diety całe jajka. Czy zrobisz z nich jajecznicę, czy ugotujesz na miękko, czy na twardo – koniecznie zjedz żółtko. Zawiera ono cholinę – składnik odżywczy pomagający spalać tłuszcz.

3. Nie puchnij, zjedz melona

Każdy raz na jakiś czas zmaga się z opuchlizną wynikającą z magazynowania przez ciało nadmiaru wody. By wyeliminować ten problem, przegryzaj kawałki melona. Sok tego owocu ma istotne właściwości moczopędne. Innymi słowy – pozwala walczyć z zatrzymywaniem wody, które sprawia, że wyglądasz na spuchniętego, nawet jeśli twój brzuch jest wyrobiony.

4. Popieść swoje kubki smakowe

Spaghetti z dyni albo tagiatelle z cukinii to świetny zastępnik makaronu. Zestaw je z domowym sosem, a będziesz miał poczucie, że wsuwasz kluski, podczas gdy zaserwujesz sobie dodatkową porcję warzyw.

5. Trochę trawy

Wołowina od krów karmionych trawą – to jest to! Jeśli chodzi o steki lub burgery – trawa rządzi. Taka wołowina jest chudsza i ma mniej kalorii niż mięso pochodzące od zwierząt karmionych przemysłową paszą. Zawiera ona również więcej kwasów tłuszczowych omega 3, które zmniejszają ryzyko chorób serca i stanów zapalnych spowalniających metabolizm.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty