Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Chudnij przez cały dzień

Zrzuć wagę

Zrzuć wagę Chudnij przez cały dzień

Dobry plan treningowy połączony z odpowiednią dietą na pewno ułatwi ci osiągnięcie wymarzonej wagi; jeśli jednak do tych dwóch elementów dodasz pięć prostych kroków, efekty będą widoczne już po kilku tygodniach.

Tagi: odchudzanie , nadwaga , Zrzuć to z siebie

Zrzuć wagę Chudnij przez cały dzień

Przede wszystkim zacznij pracować nad masą mięśniową. Tkanka mięśniowa spala kalorie dużo szybciej niż inne tkanki; oznacza to, że im większe będą twoje mięśnie, tym więcej kalorii będziesz spalał.

Zdolność mięśni do spalania tłuszczu jest proporcjonalna do ich wielkości, dlatego nie bój się budować masy mięśniowej. Gdyby dwóch mężczyzn o takiej samej wadze wykonywało ten sam trening, ten z nich, który ma więcej mięśni, spaliłby więcej kalorii niż ten z mniejszą masą mięśniową.

1. Buduj masę mięśniową

Ludzie często boją się ćwiczyć mięśnie, bo nie chcą wyglądać masywnie. Mit „szerokich barów” krąży przede wszystkim wśród kobiet, ale od kiedy szczupła sylwetka znów stała się modna, mężczyźni również zaczęli żywić obawy w tej kwestii. „Nie chcę być napakowany”, mówią. Nie wiedzą, że budowanie masy mięśniowej wcale nie przychodzi z łatwością. Tylko nieliczni potrafią w krótkim czasie sprawić, że ich mięśnie urosną w zauważalny sposób. Budując masę mięśniową, przyspieszysz tempo metabolizmu i będziesz spalać tkankę tłuszczową nawet nie wykonując żadnych ćwiczeń.

2. Chudnij podczas snu

To zadziwiające, ile tłuszczu i kalorii spalamy podczas snu. Oto prosta rada: ogranicz kalorie (zwłaszcza te, które pochodzą z tłustych posiłków) w porze wieczornej.

Postaraj się nic nie jeść co najmniej dwie godziny przed snem. Rezygnując z przyjmowania niepotrzebnych kalorii, pozwalasz, aby w nocy twój organizm spalił niechciane kalorie, które zazwyczaj magazynuje w formie tłuszczu.

A oto kolejna prosta wskazówka: włącz do diety więcej błonnika. Produkty, które go zawierają, są bardzo sycące, mimo że zawierają mało tłuszczu. Błonnik daje uczucie sytości i pomaga oczyścić organizm, przyspieszając proces trawienia. Produkty pełnoziarniste i zielone warzywa liściaste to doskonałe przykłady produktów zawierających duże ilości błonnika. Wspomagają one procesy trawienne i dają uczucie sytości.

3. Jedz więcej… razy w ciągu dnia

Organizm człowieka to wielki piec, dlatego trzeba często dostarczać mu produktów do spalania. Pozbawienie go ważnych składników odżywczych na dłuższy okres spowolni metabolizm i zmniejszy „płomień”, który jest odpowiedzialny za spalanie tłuszczu.

Zamiast jeść jeden czy dwa duże posiłki w ciągu dnia, zmniejsz swoje porcje i zacznij jadać częściej. Idealny scenariusz to sześć posiłków dziennie. Dzięki temu twój system trawienny będzie wchłaniał mniej pożywienia naraz i lepiej poradzi sobie z jego przetworzeniem.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (1) / skomentuj / zobacz wszystkie

Jantar
27 czerwca 2016 o 15:18
Odpowiedz

...ludeczkowie zmiłowania...od tłuszczu się nie tyje , tylko od cukru i prostych węglowodanów. ..

~Jantar

27.06.2016 15:18
1
Advertisement

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty