Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję
Skład i postać: Maxigra Go 25 mg. Każda tabletka do rozgryzania i żucia zawiera 25 mg syldenafilu tworzącego się in situ z 35,12 mg syldenafilu cytrynianu. Substancje pomocnicze o znanym działaniu: każda tabletka zawiera 2,15 mg aspartamu (E951) i 70,4575 mg laktozy jednowodnej. Wskazania: Produkt leczniczy Maxigra Go jest wskazany do stosowania u dorosłych mężczyzn z zaburzeniami erekcji, czyli niezdolnością uzyskania lub utrzymania erekcji prącia wystarczającej do odbycia stosunku płciowego. W celu skutecznego działania produktu leczniczego Maxigra Go niezbędna jest stymulacja seksualna. Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na substancję czynną lub na którąkolwiek substancję pomocniczą. Ze względu na wpływ syldenafilu na przemiany metaboliczne, w których biorą udział tlenek azotu i cykliczny guanozynomonofosforan (cGMP) nasila on hipotensyjne działanie azotanów. Przeciwwskazane jest zatem równoczesne stosowanie syldenafilu z lekami uwalniającymi tlenek azotu (takimi jak azotyn amylu) lub azotanami w jakiejkolwiek postaci. Jednoczesne stosowanie inhibitorów PDE5, w tym syldenafilu, i leków pobudzających cyklazę guanylową, takich jak riocyguat, jest przeciwwskazane, ponieważ może prowadzić do objawowego niedociśnienia tętniczego. Produktów leczniczych przeznaczonych do terapii zaburzeń erekcji, w tym syldenafilu nie należy stosować u mężczyzn, u których aktywność seksualna nie jest wskazana (np. pacjenci z ciężkimi chorobami układu sercowo-naczyniowego, takimi jak niestabilna dławica piersiowa lub ciężka niewydolność serca). Produkt leczniczy Maxigra Go jest przeciwwskazany u pacjentów, którzy utracili wzrok w jednym oku w wyniku niezwiązanej z zapaleniem tętnic przedniej niedokrwiennej neuropatii nerwu wzrokowego (ang. non-arteritic anterior ischaemic optic neuropathy, NAION) niezależnie od tego, czy miało to związek, czy nie miało związku z wcześniejszą ekspozycją na inhibitor PDE5. Nie badano bezpieczeństwa stosowania syldenafilu w następujących grupach pacjentów: pacjentów z ciężką niewydolnością wątroby, hipotonią (ciśnienie krwi < 90/50 mm Hg), po niedawno przebytym udarze lub zawale mięśnia sercowego oraz ze stwierdzonymi dziedzicznymi zmianami degeneracyjnymi siatkówki, takimi jak retinitis pigmentosa (niewielka część tych pacjentów ma genetycznie uwarunkowane nieprawidłowości fosfodiesterazy siatkówki). Stosowanie syldenafilu u tych pacjentów jest przeciwwskazane. Podmiot odpowiedzialny: Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. Dodatkowych informacji o leku udziela: Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., ul. Bobrowiecka 6, 00-728 Warszawa, tel. +48 22 364 61 00; fax. +48 22 364 61 02. www.polpharma.pl. ChPL: 10.10.2016 r.

Savoir-vivre w biurze

Zawsze na poziomie

Zawsze na poziomie Savoir-vivre w biurze

Savoir vivre w biurze to nie tylko relacje biznesowe. To przede wszystkim – relacje między ludźmi. Aby nie popełnić nietaktu – warto poznać i stosować ogólne zasady dobrego wychowania. Grzecznie, z taktem, z szacunkiem, bez względu na relacje czy zależności służbowe. Choć one właśnie stanowią tutaj najważniejszą kwestię. Jako mężczyźnie po czterdziestce zasady savoir vivre są ci w większości znane, ale warto je tu jeszcze raz przytoczyć i uporządkować, bo może coś ci jednak umknęło?

Tagi: relacje , savoir-vivre , styl , biuro , chaos , autorytet , kierownik , doświadczenie

Zawsze na poziomie Savoir-vivre w biurze

W firmie warto nie tylko dobrze pracować, ale i dobrze się zachowywać. Niech na co dzień wystarczy stres związany z ciężką harówą – po co dokładać sobie jeszcze do tego problemy ze współpracownikami? Dlatego poznaj kilka podstawowych zasad, które umiejętnie stosowane zyskają ci miano człowieka „uprzejmego”. Miej pewność, że nic cię nie zaskoczy i że zawsze będziesz wiedział, jak się odpowiednio zachować. Bo w pracy spotkasz wiele sytuacji, które mogą cię wprawić w zakłopotanie lub nawet mieć wpływ na twoją dalszą karierę. W górę lub w dół… Naucz się, jak im sprostać, a nie – jak od nich uciekać.

Powitania

Tu podstawowy problem polega na tym, kto kogo wita pierwszy. W wypadku istnienia hierarchii sprawa jest prosta; pracownik pierwszy kłania się przełożonemu. Oczywiście nie chodzi o padanie do stóp! Rękę na powitanie jako pierwszy wyciąga przełożony. Nie jest odstępstwem od tej reguły fakt, że mężczyzna pierwszy wita się z kobietą. Sufrażystki wywalczyły sobie równe prawa, więc i w biurze obowiązuje zasada przełożony-podwładny, bez względu na płeć.

W większym towarzystwie witanie się zaczynamy od szefa, nawet, jeśli są w gronie osób panie! Przy wchodzeniu do pomieszczenia osoba wchodząca zawsze wita się jako pierwsza. Bez względu na to, czy jest szefem czy podwładnym.

Jeśli nie zachodzą relacje szef-podwładny, to zasady obowiązujące przy powitaniu da się streścić w kilku słowach: młodsi witają się ze starszymi, czyli pierwsi mówią „dzień dobry”, ale z kolei to starsi pierwsi wyciągają rękę do powitania, mężczyźni pierwsi witają się z kobietami, ale to one pierwsze podają rękę, idący witają się z siedzącymi, ale tu o podawaniu ręki nie mówimy.

„Tykanie”

Przejście na „ty” w pracy jest tak powszechne, że aż wstyd, ile się przy tym popełnia błędów. A obowiązują tutaj dokładnie te same reguły, co przy powitaniach. Zawsze to szef proponuje przejście na „ty”, zawsze starszy młodszemu, zawsze kobieta mężczyźnie - choć tu jest wyjątek, bo znacznie starszy mężczyzna może to zaproponować kobiecie młodszej od siebie i nikt ujmy na honorze z tego tytułu nie poniesie.

Ubiór

Ubiór zależy od stanowiska, jakie dana osoba zajmuje. Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie wymagał, aby pan Zenek z działu technicznego, do którego obowiązków należą wszelkiego typu prace konserwacyjne, chodził w garniturze. Z drugiej

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (1) / skomentuj / zobacz wszystkie

Paweł
06 marca 2014 o 15:26
Odpowiedz

Zgadzam się w 100% z artykułem, znalazłem jeszcze artykuł o dobrym zachowaniu w pracy i relacjach biznesowych na blogu goworka

~Paweł

06.03.2014 15:26
1

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty