Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję
Skład i postać: Maxigra Go 25 mg. Każda tabletka do rozgryzania i żucia zawiera 25 mg syldenafilu tworzącego się in situ z 35,12 mg syldenafilu cytrynianu. Substancje pomocnicze o znanym działaniu: każda tabletka zawiera 2,15 mg aspartamu (E951) i 70,4575 mg laktozy jednowodnej. Wskazania: Produkt leczniczy Maxigra Go jest wskazany do stosowania u dorosłych mężczyzn z zaburzeniami erekcji, czyli niezdolnością uzyskania lub utrzymania erekcji prącia wystarczającej do odbycia stosunku płciowego. W celu skutecznego działania produktu leczniczego Maxigra Go niezbędna jest stymulacja seksualna. Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na substancję czynną lub na którąkolwiek substancję pomocniczą. Ze względu na wpływ syldenafilu na przemiany metaboliczne, w których biorą udział tlenek azotu i cykliczny guanozynomonofosforan (cGMP) nasila on hipotensyjne działanie azotanów. Przeciwwskazane jest zatem równoczesne stosowanie syldenafilu z lekami uwalniającymi tlenek azotu (takimi jak azotyn amylu) lub azotanami w jakiejkolwiek postaci. Jednoczesne stosowanie inhibitorów PDE5, w tym syldenafilu, i leków pobudzających cyklazę guanylową, takich jak riocyguat, jest przeciwwskazane, ponieważ może prowadzić do objawowego niedociśnienia tętniczego. Produktów leczniczych przeznaczonych do terapii zaburzeń erekcji, w tym syldenafilu nie należy stosować u mężczyzn, u których aktywność seksualna nie jest wskazana (np. pacjenci z ciężkimi chorobami układu sercowo-naczyniowego, takimi jak niestabilna dławica piersiowa lub ciężka niewydolność serca). Produkt leczniczy Maxigra Go jest przeciwwskazany u pacjentów, którzy utracili wzrok w jednym oku w wyniku niezwiązanej z zapaleniem tętnic przedniej niedokrwiennej neuropatii nerwu wzrokowego (ang. non-arteritic anterior ischaemic optic neuropathy, NAION) niezależnie od tego, czy miało to związek, czy nie miało związku z wcześniejszą ekspozycją na inhibitor PDE5. Nie badano bezpieczeństwa stosowania syldenafilu w następujących grupach pacjentów: pacjentów z ciężką niewydolnością wątroby, hipotonią (ciśnienie krwi < 90/50 mm Hg), po niedawno przebytym udarze lub zawale mięśnia sercowego oraz ze stwierdzonymi dziedzicznymi zmianami degeneracyjnymi siatkówki, takimi jak retinitis pigmentosa (niewielka część tych pacjentów ma genetycznie uwarunkowane nieprawidłowości fosfodiesterazy siatkówki). Stosowanie syldenafilu u tych pacjentów jest przeciwwskazane. Podmiot odpowiedzialny: Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. Dodatkowych informacji o leku udziela: Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., ul. Bobrowiecka 6, 00-728 Warszawa, tel. +48 22 364 61 00; fax. +48 22 364 61 02. www.polpharma.pl. ChPL: 10.10.2016 r.

Savoir-vivre: gość w firmie

Zawsze na poziomie

Zawsze na poziomie Savoir-vivre: gość w firmie

Jak wzbudzić zaufanie klienta i zachęcić do podjęcia współpracy? Oprócz doskonałego przygotowania merytorycznego, istotne okażą się najdrobniejsze szczegóły ujawnione w trakcie jego wizyty.

Tagi: savoir-vivre , spotkanie , kierownik

Zawsze na poziomie Savoir-vivre: gość w firmie

Na ukształtowanie przyszłej relacji biznesowej z pewnością wpłynie atmosfera pierwszego spotkania. Ponieważ konkurujące o klienta oferty bywają porównywalne pod względem zaproponowanych rozwiązań czy ceny, o jego wyborze najprawdopodobniej zdecydują pozornie mało istotne szczegóły. W tym zakresie pomocne mogą okazać się zasady etykiety biznesu. Poprzez ich zastosowanie klient poczuje się doceniony, szanowany i ważny nie tylko jako potencjalny klient, ale również jako człowiek.

Powitanie gościa

Umówiony gość zjawia się w naszej firmie, przedstawia się w recepcji czy sekretariacie, o czym telefonicznie zostaje powiadomiona właściwa osoba. W niektórych firmach rolą recepcjonistki jest również odprowadzenie gościa do miejsca spotkania, jednak częściej to zapraszający po swoim przybyciu przejmuje inicjatywę w tym zakresie. Etykieta podaje, że jako pierwsza rękę do powitania podaje osoba wyższa rangą. Czyli zgodnie z zasadami precedencji pierwszeństwo mają:

  • kobieta przed mężczyzną,
  • starszy przed młodszym,
  • przełożony przed podwładnym,
  • pracownicy innej firmy przed naszymi pracownikami,
  • gospodarz przed gościem,
  • klient przed wszystkimi pracownikami firmy.

W opisanej sytuacji zastosowanie mają dwa przeciwstawne klucze precedencji. Jesteś gospodarzem spotkania, więc to ty powinieneś zainicjować uścisk dłoni. Jednocześnie twój gość jest klientem i to on powinien zadecydować o formie waszego powitania: słownej czy z podaniem ręki.

Na szkoleniach z technik sprzedaży często uczy się, by zawsze witać się przez uścisk dłoni, by to handlowiec pierwszy podawał rękę, skracając w ten sposób dystans i stwarzając przyjacielską atmosferę, ułatwiającą zamknięcie sprzedaży. Jednak jeśli zależy ci na długotrwałej relacji biznesowej, na stworzeniu dobrej atmosfery spotkania, już od pierwszych sekund – bądź wyczulony na potrzeby swojego klienta. Pamiętaj, spotykasz się z nim pierwszy raz, a wiele osób nie lubi takiej formy powitania, nie lubi dotyku nieznanych osób lub wręcz nie uznaje uścisku dłoni z osobą o niższej randze. Sugeruję zatem przywitać się słownie, bardzo serdecznie, z uśmiechem i spojrzeniem w oczy (kontakt wzrokowy jest tu kluczowy) i odczekać kilka sekund, nie atakować klienta, pozostawić mu szansę na zainicjowanie uścisku. Jeśli pierwszy wyciągnie dłoń, może to oznaczać przyjazne nastawienie. Jeśli wyczujesz, że jest to osoba nieśmiała, to zainicjuj uścisk, spraw by od wejścia czuła się dobrze w twoim towarzystwie, otoczona twoją opieką.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty