Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję
Skład i postać: Maxigra Go 25 mg. Każda tabletka do rozgryzania i żucia zawiera 25 mg syldenafilu tworzącego się in situ z 35,12 mg syldenafilu cytrynianu. Substancje pomocnicze o znanym działaniu: każda tabletka zawiera 2,15 mg aspartamu (E951) i 70,4575 mg laktozy jednowodnej. Wskazania: Produkt leczniczy Maxigra Go jest wskazany do stosowania u dorosłych mężczyzn z zaburzeniami erekcji, czyli niezdolnością uzyskania lub utrzymania erekcji prącia wystarczającej do odbycia stosunku płciowego. W celu skutecznego działania produktu leczniczego Maxigra Go niezbędna jest stymulacja seksualna. Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na substancję czynną lub na którąkolwiek substancję pomocniczą. Ze względu na wpływ syldenafilu na przemiany metaboliczne, w których biorą udział tlenek azotu i cykliczny guanozynomonofosforan (cGMP) nasila on hipotensyjne działanie azotanów. Przeciwwskazane jest zatem równoczesne stosowanie syldenafilu z lekami uwalniającymi tlenek azotu (takimi jak azotyn amylu) lub azotanami w jakiejkolwiek postaci. Jednoczesne stosowanie inhibitorów PDE5, w tym syldenafilu, i leków pobudzających cyklazę guanylową, takich jak riocyguat, jest przeciwwskazane, ponieważ może prowadzić do objawowego niedociśnienia tętniczego. Produktów leczniczych przeznaczonych do terapii zaburzeń erekcji, w tym syldenafilu nie należy stosować u mężczyzn, u których aktywność seksualna nie jest wskazana (np. pacjenci z ciężkimi chorobami układu sercowo-naczyniowego, takimi jak niestabilna dławica piersiowa lub ciężka niewydolność serca). Produkt leczniczy Maxigra Go jest przeciwwskazany u pacjentów, którzy utracili wzrok w jednym oku w wyniku niezwiązanej z zapaleniem tętnic przedniej niedokrwiennej neuropatii nerwu wzrokowego (ang. non-arteritic anterior ischaemic optic neuropathy, NAION) niezależnie od tego, czy miało to związek, czy nie miało związku z wcześniejszą ekspozycją na inhibitor PDE5. Nie badano bezpieczeństwa stosowania syldenafilu w następujących grupach pacjentów: pacjentów z ciężką niewydolnością wątroby, hipotonią (ciśnienie krwi < 90/50 mm Hg), po niedawno przebytym udarze lub zawale mięśnia sercowego oraz ze stwierdzonymi dziedzicznymi zmianami degeneracyjnymi siatkówki, takimi jak retinitis pigmentosa (niewielka część tych pacjentów ma genetycznie uwarunkowane nieprawidłowości fosfodiesterazy siatkówki). Stosowanie syldenafilu u tych pacjentów jest przeciwwskazane. Podmiot odpowiedzialny: Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. Dodatkowych informacji o leku udziela: Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., ul. Bobrowiecka 6, 00-728 Warszawa, tel. +48 22 364 61 00; fax. +48 22 364 61 02. www.polpharma.pl. ChPL: 10.10.2016 r.

Liczy się liczba powtórzeń

Twój interes

Twój interes Liczy się liczba powtórzeń

Jedną z rzeczy, która szczególnie irytuje przedsiębiorców i menedżerów (szczególnie w sprzedaży) jest to, że każdy, nawet najlepszy proces, który działa przez większość czasu nie jest skuteczny za każdym razem.

Tagi: biznes , badanie

Twój interes Liczy się liczba powtórzeń

W takich obszarach jak prognozowanie pogody (70 procent szans na deszcz), choroby (15-procentowe prawdopodobieństwo, że zarazisz się grypą) czy działalność biznesowa (50 procent szans na to, że nowa firma nie upadnie) naszym życiem rządzą statystyki. Jednak ich wiarygodność zależy od tego, czy dany proces został przeprowadzony wystarczająco dużą liczbę razy — nazywa się to wystarczającą liczbą powtórzeń.

Jeśli chcesz osiągnąć coś wielkiego, musisz wdrożyć odpowiedni proces. Jeżeli wypróbujesz jakieś rozwiązanie dwa lub trzy razy i za każdym razem poniesiesz porażkę, to wcale nie oznacza, że powinieneś się poddać. Wszyscy, którym udało się odnieść sukces, mają swoje wypróbowane procesy. Każdy z tych nich działa w większości przypadków — ale nie we wszystkich.

Załóżmy, że masz opracowany proces sprzedaży, który pomaga ci pozyskać ponad 50 procent potencjalnych klientów. Jednak nowy pracownik, który niedawno dołączył do twojego zespołu sprzedawców, mimo stosowania tego samego procesu, wciąż spotyka się z odmową, a to budzi w nim frustrację.

Oto ćwiczenie pomagające zrozumieć, czym jest właściwa liczba powtórzeń.

Rzuć 10 razy monetą i zapisz wyniki na kartce. Większość ludzi sądzi, że liczba orłów i reszek będzie taka sama: pięć na pięć. Jednak tak się dzieje bardzo rzadko. Dużo częściej zdarza się, że wypada siedem, osiem albo nawet dziewięć orłów (lub reszek). Potem rzuć monetą jeszcze 90 razy (tak aby w sumie było 100 rzutów). Po wykonaniu tego ćwiczenia zazwyczaj okazuje się, że stosunek orłów do reszek wynosi 51 do 49. To wspaniały przykład na to, że warto wypróbować nowe rozwiązanie więcej niż 10 razy, żeby móc ocenić jego skuteczność.

To ćwiczenie pokazuje również, że zanim dokonasz oceny swojej pracy, musisz osiągnąć odpowiednią liczbę powtórzeń danej czynności. Być może opracowałeś strategię, która w pierwszych ośmiu lub dziewięciu przypadkach na dziesięć zawiodła, ale przy większej liczbie prób jej skuteczność wzrośnie do 50 procent. Może się również zdarzyć sytuacja odwrotna: odniosłeś sukces w pierwszych kilku przypadkach i uznałeś, że nowy proces jest doskonały, podczas gdy jego faktyczna skuteczność jest dużo niższa.

Oto klucz do odpowiedzi na pytanie, dlaczego mimo dużych starań nie osiągamy pożądanego rezultatu: reguły, które rządzą naszym światem, sprawdzają się tylko wtedy, gdy są stosowane z odpowiednią częstotliwością.

Nasz świat wciąż się zmienia, dlatego warto uświadomić sobie, że żaden proces nie działa za każdym razem. Prawdziwa skuteczność jest osiągana dopiero po jakimś czasie. Musisz mieć wiarę i wytrwałość, żeby zrealizować swój plan. Jeśli dany proces zadziała kilka razy, to nie oceniaj go jeszcze na tym etapie. Musisz wypróbować go 100 razy, żebyś mógł stwierdzić, czy jest skuteczny, czy nie.

Juliusz Strykowski

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty