Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Przygotuj się na rewolucję przyszłości

Twój biznes

Twój biznes Przygotuj się na rewolucję przyszłości

W dobie technologii znajomość nowych trendów pomaga rywalizować z „młodymi wilkami” i jeszcze bardziej umocnić twoją pozycję na rynku. Poznaj 25 rozwiązań, które pomogą twojej firmie zwyciężać.

Tagi: technologie , firma , badanie , film , aparat

Twój biznes Przygotuj się na rewolucję przyszłości

Jeśli do tej pory nie założyłeś własnej firmy, jako mężczyzna po czterdziestce możesz pomyśleć o własnym biznesie, który, nawet jeśli jest prowadzony obok podstawowych obowiązków pracy, daje więcej możliwości, żeby spieniężyć swój potencjał i doświadczenie.

Zarówno dla właścicieli firm z długoletnim stażem, jak i tych, którzy dopiero zamierzają zbudować własną markę, przedstawiamy 25 rozwiązań technologicznych, które przekształcą każdą firmę w rekina biznesu i przygotują cię na nadchodzące zmiany w świecie techniki.

 

Krnąbrne jutro

Każdy dzień przynosi ze sobą technologiczne rewolucje, które potrafią zburzyć nawet najmisterniej ułożony plan biznesowy. Planowanie rozwoju firmy nie jest proste. Powstające co rusz rozwiązania i koncepty wprost lawinowo zarzucają nas nowymi produktami oraz urządzeniami, których użytkowość staje się nieodłącznym elementem naszej codzienności – na przykład podczas prezentacji czy w trakcie video-konferencji. Niektóre innowacje są jeszcze trudniejsze do pojęcia, jak na przykład pewne możliwości, jakie niesie za sobą Internet, stając się niejako pełnoetatowym pracownikiem firmy. Żebyś jednak nie postradał zmysłów i nie wyrywał sobie włosów z głowy, przedstawiamy listę 25 technicznych rad i informacji, które dadzą ci obraz tego, co nowe, jakich rozwiązań możemy spodziewać się w najbliższej przyszłości oraz jak przygotować się na nadchodzące zmiany. Zapoznaj się z listą i okiełznaj dzień jutrzejszy.

Nowości techniczne dziś

1. Sieciowe oprogramowania biurowe

Najwięksi dystrybutorzy oprogramowań toczą nieustanną walkę o ciebie – klienta, podsuwając coraz to nowsze narzędzia do tworzenia dokumentów, prezentacji i arkuszy opartych na technologii Web. Przykładami mogą być pakiet biurowy Google Apps, nowe rozwiązania Microsoft Office 365 czy Adobe Buzzword, pozwalający na edycję dokumentów online. Wszyscy najwięksi gracze na rynku bazują nowe technologie na zapisie danych w tak zwanej ‘chmurze’. Dzięki niej wszystkie twoje dokumenty są archiwizowane, a dostęp do nich jest łatwy i możliwy z dowolnego urządzenia połączonego z Internetem.

Optymalnym rozwiązaniem, mającym na względzie zarówno bezpieczeństwo jak i wygodę, będzie równoległe korzystanie z oprogramowania bazującego na chmurze, jak i standardowych rozwiązań. W ten sposób, możesz edytować oraz dzielić się informacjami, które są w fazie projektu poprzez Google Apps, zachowując ważne dokumenty firmowe jedynie na twardym dysku przy użyciu Microsoft Office czy OpenOffice, co zredukuje ryzyko utraty bezpieczeństwa danych. Nadmierna ostrożność jest zawsze wskazana przy wyborze oprogramowania dla firmy.

2. Aplikacje do mobilnego zarządzania biznesem

Urządzenia mobilne, smartfony czy tablety, obsługiwane są przez różne oprogramowania, takie jak Applowski IOS, Android, Windows Phone, BADA itp. Warto zapoznać się z tym, co oferują poszczególne rozwiązania, chociażby śledząc rankingi i fora na takich portalach społecznościowych, jak Facebook czy Twitter, obfitujących w wypowiedzi użytkowników oraz newsy ze świata techniki. 

3. Dotykowy punkt dostępu danych

Wielką zaletą smartfonów stało się wprowadzenie nas w świat technologii dotykowej. Aktualnie możemy korzystać już nie tylko z telefonów, ale i tabletów, monitorów czy drukarek, obsługiwanych dotykowo. Pozwala nam to zaoszczędzać czas oraz łatwiej komunikować się z urządzeniami. Instalując w biurze monitor dotykowy z funkcją przeglądania prezentacji swojej firmy, urozmaicisz klientom czas (na przykład w oczekiwaniu na spotkanie) w prostej formie przekazując im informacje o firmie oraz reklamując swoje usługi.

4. Biuro w pudełku

Zastanawiałeś się kiedyś, czy potrzebujesz całego zwoju kabli i urządzeń, takich jak serwer e-mailowy, router, serwer na dokumenty, serwer telefoniczny? Okazuje się, że już nie. Nowe produkty, takie jak Sutus BC200, edgeBOX Office SOHO, są serwerami, które mogą jednocześnie obsługiwać telefonię w twoim biurze, e-maile, składować dokumenty i obsługiwać zaporę sieciową, a jednocześnie zaoszczędzić twoje pieniądze. Zapoznaj się z nowymi możliwościami, jakie dają te kompleksowe urządzenia, zanim wydasz fortunę na znane i przestarzałe rozwiązania.

5. Sms jako narzędzie biznesowe?

Okazuje się, że zwykła krótka wiadomość tekstowa, jaką możesz wysłać nawet ze swojego telefonu również może posłużyć jako narzędzie biznesowe. Masowe wysyłanie sms-ów, może być łatwą i przyjazną formą komunikacji z klientem, przydatną w takich sytuacjach jak wysłanie informacji o nowej ofercie, potwierdzenie daty konferencji czy poinformowanie o wystawieniu nowej faktury. Możesz skorzystać z takich firm jak Telecom Media, które świadczą tego typu usługi w profesjonalny sposób. Pamiętaj jednak, że wysyłka wiadomości tekstowych może być kosztowna - upewnij się, że ten wydatek się opłaci – pomoże zdobyć więcej klientów lub utrzymać pozytywne relacje z aktualnymi.

6. Sprzedaż interaktywna

Ta statyczna, dopracowana do perfekcji, nudna prezentacja, którą wyświetlasz na ścianie w sali konferencyjnej od kilku lat jest już przestarzała! Interaktywne systemy prezentacji pozwalają ci na łączenie się zarówno z PowerPointem, jak i całym komputerem, poprzez system dotykowy. Przykładowe ekrany interaktywne ( Smart Board 685ix interactive whiteboard system, Epson BrightLink 450Wi czy Boxlight ProjectoWrite2) są kosztowne, ale mogą w prosty sposób urozmaicić twoje spotkania, przekazując informacje w ciekawej formie.

7. Większe, szybsze i lepsze sieci biurowe

Dwa nowe standardy sieciowe zmieniają oblicze technologiczne biura. To bezprzewodowe routery Dual-band 802.11n oraz złącze USB 3.0. Zadaniem routerów Dual N, takich jak D-Link Xtreme N450Gb jest umożliwienie szybkiego przesyłania dużej ilości danych w sieci. Z kolei łącze USB 3.0. spełnia podobną funkcję w urządzeniach peryferyjnych, połączonych kablem. Dodatkowo USB 3.0 zostało zaprojektowane tak, aby zużywać mniej energii. Obydwa rozwiązania znacząco wpływają na komfort i szybkość pracy w biurze.

8. Inteligentny kalkulator finansowy

Narzędzia do zarządzania finansami online są niedocenianym skarbem Internetu. Dają duże możliwości, takie jak łatwa wymiana informacji finansowych z biurem księgowym, ale wymagają od użytkownika wzmożonej ostrożności. Warto pamiętać o regularnej zmianie hasła i ograniczyć liczbę osób, mających dostęp do narzędzia. Rozsądnie zarządzany program może stać się nieocenioną pomocą w zarządzaniu firmowym budżetem.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Advertisement

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty