Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Dobra forma bez przyrządów

Sylwetka

Sylwetka Dobra forma bez przyrządów

Jeśli uważasz, że proste ćwiczenia bez skomplikowanych przyrządów są nieefektywne – po lekturze tego tekstu zmienisz swoje zdanie. Wprost trudno uwierzyć, jak wiele korzyści możesz osiągnąć, wykonując w zasadzie dwa proste ćwiczenia.

Tagi: ćwiczenia , sylwetka , klatka , nogi , porządek , akt

Sylwetka Dobra forma bez przyrządów

Pompki

Zacznijmy od znanych wszystkim pompek. Ćwiczenie proste i właściwie na pierwszy rzut oka niewiele się można po nim spodziewać. Nic bardziej błędnego! Jeśli będziesz wiedział, jak zmieniać ułożenie rąk i nóg podczas robienia pompek, możesz ćwiczyć wszystkie partie mięśni górnej części ciała!

  • W wariancie klasycznym, czyli dłonie pod barkami, a tułów, biodra i nogi ułożone w jednej linii – najmocniej pracują mięśnie piersiowe (kapturowe piersi).
  • Ustawiając dłonie wąsko i wysuwając łokcie na zewnątrz – ćwiczysz środkową część klatki piersiowej i pracujesz nad tak zwaną „separacją” mięśni piersiowych.
  • Rozstawiając dłonie jak najszerzej – rozciągasz mięśnie i budujesz szerokość klatki piersiowej.
  • Opierając stopy na kanapie, ławce lub innym podwyższeniu – uruchamiasz dolne partie mięśni klatki piersiowej i aktywizujesz mięśnie barków.

A to wszystko – tylko dzięki „zwykłym” pompkom!
Na początek wystarczą dwie serie po osiem powtórzeń; więcej chyba i tak się nie uda... Po tygodniu można zwiększyć ilość powtórzeń w serii o dwa, aż dojdziesz do dwudziestu. Wtedy należy dołożyć trzecią serię, zaczynając od dziesięciu powtórzeń w każdej z trzech serii. Trzy serie po dwadzieścia pompek po trzy razy w tygodniu pozwolą utrzymać doskonałą klatkę piersiową w każdym jej aspekcie.

Przysiady

Kolejnym, znanym już ze szkoły podstawowej prostym ćwiczeniem są przysiady. Działają one w różny sposób na wiele partii mięśni, przede wszystkim na mięsień czworogłowy uda i mięśnie pośladków. Ale uwaga! Ważne jest, aby podczas

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (4) / skomentuj / zobacz wszystkie

kowal
10 maja 2013 o 21:52
Odpowiedz

Prawda.Nie trzeba drogich wspomagaczy i przyrządów,aby osiągnąć dobre wyniki.A jak już je uzyskamy polecam wtedy dobrą lekturę o stosunkach damsko-męskich autorstwa Moniki Nowickiej pt:Piąta fala pożądania.To książka,która po rekonwalescencji formy ciała,odnawia naszą duszę.

~kowal

10.05.2013 21:52
Ece
09 marca 2012 o 15:16
Odpowiedz

Wow! Talk about a posting knocikng my socks off!

~Ece

09.03.2012 15:16
Ece
09 marca 2012 o 15:16
Odpowiedz

Wow! Talk about a posting knocikng my socks off!

~Ece

09.03.2012 15:16
Ece
09 marca 2012 o 15:16
Odpowiedz

Wow! Talk about a posting knocikng my socks off!

~Ece

09.03.2012 15:16
1
Advertisement

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty