Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

17 sposobów na realizację postanowień noworocznych

Sylwetka

Będę żył lepiej, jadł zdrowiej, trenował więcej, pracował mniej i w ogóle będę najlepszą możliwą wersją siebie – jeśli choć jedno z tych postanowień padło z twoich ust na początku tego roku, to ten artykuł jest dla ciebie. Pomożemy ci dotrzymać słowa!

Tagi: siłownia , odchudzanie , postanowienia noworoczne , zdrowy tryb życia , cele osobiste

Sylwetka 17 sposobów na realizację postanowień noworocznych

Zebraliśmy najpopularniejsze postanowienia noworoczne i niezawodne sposoby na to, żeby rzeczywiście ich dotrzymać. Znajdziesz tu porady trenerów i specjalistów od żywienia, które sprawią, że rok 2018 będzie najlepszym w twoim życiu. To lista pomysłów, które mają ci pomóc osiągnąć twoje cele, nawet, jeśli postanowiłeś w kolejnym roku po prostu zmieścić się w mniejsze spodnie. Zobacz, jak wyglądają proste kroki do sukcesu!

1. Ustalaj raczej konkretne niż ogólne cele

Jeśli twój cel jest skonkretyzowany, łatwiej będzie ci skoncentrować się na nim. Jeżeli wiesz dokładnie, dlaczego chcesz osiągnąć właśnie to – jesteś na najlepszej drodze. Określ swoje „dlaczego” i naprawdę zadbaj o szczegóły. Żadne tam „Chciałbym być zdrowszy” – bo co to znaczy? Może to „Chciałbym nadążać za swoimi dzieciakami”, a może „Chcę przebiec maraton”. O to chodzi. Wyznacz cel, zapisuj go często i wszędzie i zaangażuj się emocjonalnie. Bo, powiedzmy sobie szczerze: pizza smakuje lepiej niż kurczak, niezależnie od dnia tygodnia. Jednak jeśli coś się dla ciebie naprawdę liczy, będzie znaczyło jeszcze więcej niż pizza.

2. Zapisz się na siłownię

Ciekawostka: 12 procent wszystkich osób korzystających z siłowni zapisuje się na nią w styczniu. Większość z nich rezygnuje w ciągu kolejnych kilku tygodni. Czy to dlatego, że siłownia znajduje się za daleko, czy dlatego, że jest zatłoczona lub duszna – możesz uniknąć rozczarowania dzięki kilku prostym zabiegom. Poszukaj siłowni tak, jakbyś szukał nowego auta. Zapytaj o darmową wejściówkę i upewnij się, że obsługa jest wystarczająco zadowolona i entuzjastyczna, byś miał ochotę tu przychodzić. Jeśli inwestujesz w karnet na siłownię, powinieneś pozwolić, by cię zatrzymała. Zapytaj też o darmowy trening personalny lub porozmawiaj z innymi członkami klubu o tym, co podoba im się właśnie w tym miejscu.

3. Częściej chodź na siłownię

Jeśli już masz swoją siłownię, być może postanowiłeś sobie, że w nowym roku będziesz ją częściej odwiedzał. By zwiększyć swoje szanse na trzymanie się celów, rozważ wdrożenie skutecznych rytuałów, takich jak pakowanie torby na siłownię wieczorem przed snem i trzymanie gotowego do użycia sprzętu treningowego na widoku.

4. Pokonaj zastój w odchudzaniu

Kluczem do utraty wagi są inteligentne ćwiczenia i stawianie organizmowi prawdziwych wyzwań za każdym razem, kiedy znajdziesz się na siłowni. Jeśli w kółko powtarzasz ten sam trening, nie będziesz robił postępów. Kiedy zmieniasz treningi i stawiasz sobie wyzwania dodając serie ćwiczeń wysokiej intensywności lub podnosząc cięższe hantle, szybciej tracisz kilogramy i wciąż chudniesz.

5. Polub kardio

Nie bez powodu wiele osób uważa bieżnię za współczesne narzędzie tortur – bieg, który wydaje się nie mieć końca, to raczej niespecjalnie dobra zabawa. Możesz trochę podkręcić swój trening, nie spędzając ani jednej dodatkowej minuty na tym potwornym urządzeniu, dzięki jednemu prostemu trikowi: żeby spalać o 15% więcej kalorii na bieżni, wystarczy dodać lekkie nachylenie.

6. Śpij więcej

Osoby dorosłe potrzebują od siedmiu do dziewięciu godzin snu na dobę, by odpowiednio funkcjonować. Niedosypianie może prowadzić do spadku poziomu leptyny, co z kolei zwiększa apetyt, udaremniając wszelkie wysiłki zmierzające do utraty wagi. Zmotywuj się do szybszego pójścia spać, wprowadzając zmiany w otoczeniu. Jeśli masz problemy ze snem, nie zmuszaj się. Kup zieloną pościel – ten kolor sprawia, że sen staje się bardziej relaksujący. Sok wiśniowy zawiera naturalną melatoninę, a spanie w skarpetkach pozwala ci utrzymać równą temperaturę ciała, dzięki czemu szybciej zaśniesz. Odłóż urządzenia elektroniczne na godzinę przed snem – niebieskie światło ekranu wpływa na zmniejszenie produkcji melatoniny.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty