Podobnie, jak w przypadku Mercedesa E 63 AMG, odmiana CLS jest oferowana w wersji S, która otrzymała nie tylko nowy napęd na obie osie 4MATIC (kierujący moment obrotowy do przedniej i tylnej osi w stosunku 33 do 67 procent), ale i wzmocnioną jednostkę AMG V8 biturbo o mocy 585 KM oraz 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz blokadę tylnego dyferencjału. Tylnonapędowy wariant CLS 63 AMG został wzmocniony do 557 KM i 720 Nm. Firma oferuje też 7-biegową przekładnię AMG SPEEDSHIFT MCT z czterema trybami jazdy - "C" (Controlled Efficiency), "S" (Sport), "S+" (Sport plus) oraz "M" (Manual).
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h ze startu zatrzymanego zajmuje Mercedesowi CLS 63 AMG w wersji S 3,6 s. Prędkość maksymalna wszystkich wersji wynosi 250 km/h (ograniczona elektronicznie).
CLS 63 AMG w wersji S różni się od swoich braci polakierowanymi na czerwono zaciskami hamulców oraz emblematem AMG wzbogaconym o literę "S" na czarnym tle. Na życzenie klienta lista wyposażenia modelu obejmuje tapicerkę z kontrastującymi, szarymi przeszyciami sportowych foteli AMG, paneli drzwi, podłokietników i elementów konsoli środkowej, a także srebrne pasy bezpieczeństwa. Pokryta skórą nappa kierownica AMG Performance z elementami z Alcantary ma spłaszczony wieniec, a za nią kryją się zegary z prędkościomierzem wyskalowanym do 320 km/h, czerwonymi akcentami i symbolem "S AMG". Na zagłówkach przednich foteli wytłoczono logo AMG, które zdobi również listwy progowe z podświetleniem LED w kolorze białym.
Rynkowa premiera zmodernizowanego CLS 63 AMG z napędem na tylną oś odbędzie się w kwietniu, a odmian z napędem na obie osie w czerwcu 2013 roku.
źródło: mototarget.pl
Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie