Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Samochody

Idealny samochód dla mężczyzny istnieje w głowie każdego z nas. Limuzyny, auta sportowe, samochody terenowe – każdy ma swoje wymarzone modele. Jakie auto wybrać, a jakie podziwiać? Wszystko o samochodach dla facetów.
Zupełnie nowy design SKODY FABII. Czym się wyróżnia czwarta generacja? Zupełnie nowy design SKODY FABII. Czym się wyróżnia czwarta generacja? Zupełnie nowy design SKODY FABII. Czym się wyróżnia czwarta generacja?

Inżynierowie z Mladá Boleslav, projektując nową odsłonę SKODY FABII chcieli stworzyć auto nie tylko praktyczne i ciekawe stylistycznie, lecz również innowacyjne, bezpieczne i komfortowe. Wraz z nowym językiem projektowym udało im się wprowadzić wiele istotnych zmian, dzięki czemu jest teraz dużo bardziej nowoczesne.

Nissan Juke DIG-T DCT. Brytyjska robota, japońska jakość Nissan Juke DIG-T DCT. Brytyjska robota, japońska jakość Nissan Juke DIG-T DCT. Brytyjska robota, japońska jakość

Spece z Nissana szybko wyczuli rynek i mocno zaskoczyli, wprowadzając w 2006 roku do oferty pierwszą generację Qashqaia. Kompaktowy SUV zastąpił Almerę i Primerę, dając początek nowej erze motoryzacji. Niedługo potem w katalogu zadomowił się Juke (2010). Auto błyskawicznie stało się bestsellerem, znajdując każdego roku w Europie około 100 tysięcy klientów. Obecnie mamy do czynienia z drugą generacją. Postanowiliśmy sprawdzić bogatą wersję z automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią biegów.

Nissan Qashqai Tekna+ 1.3 DIG-T MHEV 158 KM Xtronic 2WD: zupełnie coś nowego Nissan Qashqai Tekna+ 1.3 DIG-T MHEV 158 KM Xtronic 2WD: zupełnie coś nowego Nissan Qashqai Tekna+ 1.3 DIG-T MHEV 158 KM Xtronic 2WD: zupełnie coś nowego

Gdy pierwszy Qashqai debiutował na rynku w 2007 roku, stworzył on zupełnie nowy segment samochodów osobowych – crossovery. Dziś ciężko jest sobie wyobrazić ofertę dowolnego producenta bez samochodu tego typu. Jaka jest zupełnie nowa generacja bestsellera Nissana?

SKODA FABIA teraz z wcześniej niedostępnym wyposażeniem. Co nowego w czwartej generacji? SKODA FABIA teraz z wcześniej niedostępnym wyposażeniem. Co nowego w czwartej generacji? SKODA FABIA teraz z wcześniej niedostępnym wyposażeniem. Co nowego w czwartej generacji?

Nowa generacja miejskiego bestsellera wprowadziła wiele zmian. Auto nie tylko lepiej wygląda, ma najnowsze jednostki napędowe, lecz również wyróżnia się bogatym wyposażeniem, które wcześniej było zarezerwowane dla modeli z wyższych segmentów.

Nissan LEAF e+ Tekna: kompakt na miarę zelektryfikowanej Europy. Sprawdzamy najmocniejszego Leafa Nissan LEAF e+ Tekna: kompakt na miarę zelektryfikowanej Europy. Sprawdzamy najmocniejszego Leafa Nissan LEAF e+ Tekna: kompakt na miarę zelektryfikowanej Europy. Sprawdzamy najmocniejszego Leafa

Nissan dość szybko zaczął przygodę z elektryfikacją palety modelowej i dobrze na tym wyszedł. Nie potrzebował dużo czasu, by przekonać Europejczyków do swojego kompaktowego LEAF-a. To również w Polsce ścisły top w rankingach sprzedaży ostatnich lat. Auto wyróżnia się gabarytami na tle rywali, przestronnością wnętrza i zasięgiem. Z większą baterią możemy bez obaw wybrać się nim na drugi koniec kraju. Jak się żyje na co dzień z samochodem elektrycznym?

Nowa platforma modułowa Skody Fabii. Co to oznacza dla klientów? Nowa platforma modułowa Skody Fabii. Co to oznacza dla klientów? Nowa platforma modułowa Skody Fabii. Co to oznacza dla klientów?

SKODA FABIA w nowej odsłonie przeszła szereg zmian. Nie chodzi wyłącznie o wygląd zewnętrzny, nowe wnętrze, czy lepsze wykończenie. Auto zostało zbudowane na nowej platformie modułowej, a wiele zmian nie jest widocznych gołym okiem. Co tak naprawdę się zmieniło?

Maserati Levante Gransport. Obiekt pożądania Maserati Levante Gransport. Obiekt pożądania Maserati Levante Gransport. Obiekt pożądania

Wolność. Ekstaza. Moc. Żywioł. Pewność. Szybkość. Dynamika. Komfort. Prestiż. Radość.
Levante.
Maserati Levante.

TEST: ŠKODA ENYAQ iV 80. Sprawdzamy elektrycznego SUV-a w codziennej eksploatacji TEST: ŠKODA ENYAQ iV 80. Sprawdzamy elektrycznego SUV-a w codziennej eksploatacji TEST: ŠKODA ENYAQ iV 80. Sprawdzamy elektrycznego SUV-a w codziennej eksploatacji

Fabia i Octavia zyskały rozgłos dzięki wszechstronności, funkcjonalności i dopracowaniu w każdym aspekcie. To nieprzerwane pasmo sukcesów od ponad dwóch dekad. Teraz czas na młodość i lata doświadczeń zaklętych w elektrycznym modelu ŠKODA ENYAQ iV 80. Jako pierwszy w gamie bazuje na płycie MEB i wyraźnie odcina się designem od swych braci. Sprawdzamy odmianę z największym akumulatorem i napędem na tylną oś.

ŠKODA ENYAQ iV 80. Jak się żyje z elektrykiem w mieście? ŠKODA ENYAQ iV 80. Jak się żyje z elektrykiem w mieście? ŠKODA ENYAQ iV 80. Jak się żyje z elektrykiem w mieście?

Elektromobilność to nie melodia przyszłości, a teraźniejszość. Każdy z producentów ma w swej ofercie auto w pełni elektryczne lub hybrydę ładowaną z gniazdka. Niewiele jednak samochodów może pochwalić się zasięgami pozwalającymi na bezproblemową eksploatację przez wiele dni. My, właśnie z takim, postanowiliśmy przeżyć tygodniową przygodę i sprawdzić, jak spisuje się w mieście. Przetestowaliśmy ŠKODĘ ENYAQ iV 80.

ŠKODĄ ENYAQ iV 80 w trasę. Jakie są możliwości przełomowego   elektryka? ŠKODĄ ENYAQ iV 80 w trasę. Jakie są możliwości przełomowego   elektryka? ŠKODĄ ENYAQ iV 80 w trasę. Jakie są możliwości przełomowego elektryka?

ŠKODA mocno bierze się za elektromobilność. W Octavii i Superbie znajdziemy już hybrydy ładowane z gniazdka, a teraz nadszedł czas na w pełni bezemisyjne auto. To ENYAQ będący najnowszym dziełem globalnego producenta . Postanowiliśmy sprawdzić, jak spisuje się w długiej trasie, co dla wielu może być zaskoczeniem.