Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Wstań, błyszcz i ćwicz

Rusz się!

Rusz się! Wstań, błyszcz i ćwicz

Poznaj korzyści z porannego treningu. Dowiedz się, jak utrzymać motywację i uniknąć ciągłego włączania drzemki w twoim budziku!

Tagi: bieganie , trening faceta po 40. , sport dla faceta po 40. , ćwiczenia na stres

Rusz się! Wstań, błyszcz i ćwicz

Wszyscy wiemy, że ćwiczenia są zdrowe, ale kiedy mamy do wyboru dodatkową chwilę snu lub wysiłek z samego rana – kto nie włączyłby drzemki?

Nie tak szybko! Zanim przewrócisz się na drugi bok i naciągniesz kołdrę pod brodę, weź pod uwagę, że aktywność ruchowa – szczególnie ta poranna – przynosi niezwykłe korzyści, które utrzymują się przez cały dzień!

Skład i postać: Maxigra Go 25 mg. Każda tabletka do rozgryzania i żucia zawiera 25 mg syldenafilu tworzącego się in situ z 35,12 mg syldenafilu cytrynianu. Substancje pomocnicze o znanym działaniu: każda tabletka zawiera 2,15 mg aspartamu (E951) i 70,4575 mg laktozy jednowodnej. Wskazania: Produkt leczniczy Maxigra Go jest wskazany do stosowania u dorosłych mężczyzn z zaburzeniami erekcji, czyli niezdolnością uzyskania lub utrzymania erekcji prącia wystarczającej do odbycia stosunku płciowego. W celu skutecznego działania produktu leczniczego Maxigra Go niezbędna jest stymulacja seksualna. Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na substancję czynną lub na którąkolwiek substancję pomocniczą. Ze względu na wpływ syldenafilu na przemiany metaboliczne, w których biorą udział tlenek azotu i cykliczny guanozynomonofosforan (cGMP) nasila on hipotensyjne działanie azotanów. Przeciwwskazane jest zatem równoczesne stosowanie syldenafilu z lekami uwalniającymi tlenek azotu (takimi jak azotyn amylu) lub azotanami w jakiejkolwiek postaci. Jednoczesne stosowanie inhibitorów PDE5, w tym syldenafilu, i leków pobudzających cyklazę guanylową, takich jak riocyguat, jest przeciwwskazane, ponieważ może prowadzić do objawowego niedociśnienia tętniczego. Produktów leczniczych przeznaczonych do terapii zaburzeń erekcji, w tym syldenafilu nie należy stosować u mężczyzn, u których aktywność seksualna nie jest wskazana (np. pacjenci z ciężkimi chorobami układu sercowo-naczyniowego, takimi jak niestabilna dławica piersiowa lub ciężka niewydolność serca). Produkt leczniczy Maxigra Go jest przeciwwskazany u pacjentów, którzy utracili wzrok w jednym oku w wyniku niezwiązanej z zapaleniem tętnic przedniej niedokrwiennej neuropatii nerwu wzrokowego (ang. non-arteritic anterior ischaemic optic neuropathy, NAION) niezależnie od tego, czy miało to związek, czy nie miało związku z wcześniejszą ekspozycją na inhibitor PDE5. Nie badano bezpieczeństwa stosowania syldenafilu w następujących grupach pacjentów: pacjentów z ciężką niewydolnością wątroby, hipotonią (ciśnienie krwi < 90/50 mm Hg), po niedawno przebytym udarze lub zawale mięśnia sercowego oraz ze stwierdzonymi dziedzicznymi zmianami degeneracyjnymi siatkówki, takimi jak retinitis pigmentosa (niewielka część tych pacjentów ma genetycznie uwarunkowane nieprawidłowości fosfodiesterazy siatkówki). Stosowanie syldenafilu u tych pacjentów jest przeciwwskazane. Podmiot odpowiedzialny: Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. Dodatkowych informacji o leku udziela: Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., ul. Bobrowiecka 6, 00-728 Warszawa, tel. +48 22 364 61 00; fax. +48 22 364 61 02. www.polpharma.pl. ChPL: 10.10.2016 r.

Korzyści płynące z porannego treningu

To, co osiągasz dzięki ćwiczeniom, jest oczywiste. Mogą dać ci wiele dobrego – od zmniejszenia ryzyka wystąpienia niektórych nowotworów, chorób krążenia, nadciśnienia, cukrzycy i otyłości do poprawy jakości snu i pokonania złego nastroju czy depresji. Taki efekt daje wykonywanie intensywnych ćwiczeń aerobowych przez 30 minut 3 razy w tygodniu.

Ćwiczenia o jakiejkolwiek porze dnia są znacznie lepsze niż brak ćwiczeń, ale ćwiczenie w godzinach porannych przynosi jeszcze więcej korzyści. Poranne ćwiczenia podkręcają metabolizm i podnoszą poziom energii, zwiększając zdolność organizmu do spalania kalorii. Budzi także endorfiny, więc gdy kończysz, jesteś uważniejszy, spokojniejszy, szczęśliwszy i łatwiej ci się skoncentrować – wszystko to zdecydowanie dobrze wpływa na twój dzień.

Z praktycznego punku widzenia, osoby, które ćwiczą rano, częściej potrafią wytrwać w swoim treningowym planie, ponieważ istnieje mniejsza szansa, że inne obowiązki im w tym przeszkodzą. Wieczorne ćwiczenia mogą też utrudniać zasypianie.

Jak zmotywować się do porannych treningów?

Oto proste sposoby na to, by wytrwać w postanowieniu.

  • Nastaw się odpowiednio. Uświadom sobie, że ćwiczenia to ciężka praca. Nie zniechęcaj się, jeśli nie dostrzeżesz natychmiastowych efektów. Wyznaczaj sobie niewielkie cele i zapamiętaj: powolny lecz wytrwały zwycięża w wyścigach.
  • Zorganizuj się. Przygotuj buty, skarpetki i ubrania już wieczorem, by ułatwić sobie maksymalnie poranne przygotowania.
  • Stwórz playlistę. Nie zapomnij odtwarzacza i upewnij się, że masz na nim dużo piosenek, żeby się nie nudzić.
  • Wstań natychmiast. Ustaw budzik na drugim końcu pokoju, tak, żebyś nie mógł go wyłączyć bez wychodzenia z łóżka.
  • Ćwicz z przyjacielem. Jeśli ćwiczysz sam, rezygnacja z treningu jest kusząca, ale jeśli ktoś na ciebie czeka, będziesz czuł się winny, że go zawiodłeś.
  • Baw się dobrze. Niech trening będzie przyjemny, nie obawiaj się go!
  • Jeśli to konieczne – dostosuj się. Nastaw się na sukces i planuj treningi, ale jeśli coś ci wypadnie, bądź elastyczny. Ważne, by wyjątki nie stały się zaraz regułą.

Poranny trening może być doskonałym rozpoczęciem dnia, wprawiającym w doskonały nastrój i dodającym pewności siebie i wigoru.

 

Bartek Kulesza

Wejdź na FORUM!
Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty