Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Rowerowa Duma Katalonii

Rowery
|
27.01.2015
Rowery Rowerowa Duma Katalonii

Oto Cycles to młoda marka z Katalonii, ale stworzona przez rodzinę, która ma już ponad piętnastoletnie doświadczenie w branży rowerowej. Twórcy postanowili uciec od standardów, do jakich przyzwyczaili nas wielcy producenci i dostarczyć na rynek rowery pozwalające odbiorcy na sporą indywidualizację. Oczywiście, o ile będzie gustował w stylu lat 30-tych, bo wszystkie modele Oto Cycles nawiązują stylistyką do tego okresu ubiegłego wieku.

Tagi: sport dla faceta po 40.

Rowery Rowerowa Duma Katalonii

Hiszpanie z Barcelony postanowili połączyć nowoczesne technologie z pięknem klasycznych rowerów z minionej epoki. Uznali, że właśnie w ten sposób podbiją serca klientów pragnących wyróżnić się na ulicy, podkreślić własny styl. Rowery Oto Cycles są przygotowane w taki sposób, by nie sposób było spotkać na ulicy dwóch identycznie wyglądających egzemplarzy. Własny styl można wyrazić nie tylko poprzez ogromne bogactwo dostępnych kolorów – jest ich do wyboru ponad 200 – ale także za sprawą dodatków: sakw, kasków i elementów wykończenia.

W ofercie Oto Cycles są na razie jedynie cztery modele OtoK, OtoR, e-retroV i retroV. Jedynie ten ostatni nie posiada silnika elektrycznego, ale został zbudowany w taki sposób, żeby w razie potrzeby móc łatwo dokonać jego konwersji na e-bike. retroV jest też modelem o klasycznym wyglądzie.

Bez wątpienia najciekawszą propozycją hiszpańskiej firmy jest model OtoR stylizowany na motocykle rodem z początku ubiegłego wieku. Uwagę zwraca przede wszystkim „zbiornik paliwa”, ale w OtoR całość konstrukcji jest utrzymana w stylu „motocyklowym”.

Retro nie dotyczy w tym przypadku wyposażenia, nie licząc elementów ozdobnych. OtoR wyposażono m.in. w baterię Samsunga Li-NiCoMn 36V 12 Ah, silnik bezszczotkowy o mocy 250W (opcjonalnie dostępne są mocniejsze jednostki 500W i 750W), system wspomagania ruszania w zakresie prędkości 0-6 km/h, komputer pokładowy z wyświetlaczem LCD i reflektory w technologii LED, na kołach zamontowano solidne tarcze hamulcowe 160 mm i obleczono oponami tzw. whitewalls.

Napęd roweru pozwala na pokonanie dystansu 40 km bez pedałowania, jeśli jednak silnika używać będziemy jedynie jako wspomaganie przy ruszaniu, to zasięg wzrośnie o 20 km. Rower waży ok. 25 kg i może udźwignąć ciężar 110 kg.

Cena OtoR jest dość wysoka, zwłaszcza gdy odnosimy ją do możliwości nabywczych polskich klientów, ale w Starej Europie nikogo nie przeraża. Najtańsza wersja kosztuje 2850 euro.

Artykuł ukazał się w serwisie

Wejdź na FORUM!
Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie