Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Rowery

Rower to doskonały pomysł na utrzymanie kondycji, radość z ruchu, ekstremalne przeżycia albo relaks. Tu znajdziesz informacje o najnowszych gadżetach i rozwiązaniach technologicznych ze świata rowerów.
Na miasto i w siną dal, czyli test roweru trekkingowego GIANT AnyTOUR X E+0 Na miasto i w siną dal, czyli test roweru trekkingowego GIANT AnyTOUR X E+0 Na miasto i w siną dal, czyli test roweru trekkingowego GIANT AnyTOUR X E+0

Anytour – i chciałoby się dopowiedzieć anytime, anywhere, anyroad. Nazwa modelu nowego roweru trekkingowego od znanej nam przecież wszystkim firmy Giant wcale nie jest przypadkowa. Ten bicykl jest przeznaczony dla osób, które uwielbiają wyprawy rowerowe, doceniają komfort jazdy, nie chcą żadnych ograniczeń i nie lubią kompromisów.

Wyżej, dalej, szybciej, czyli test  roweru Giant Trance X Advanced E+ Elite 0 Wyżej, dalej, szybciej, czyli test  roweru Giant Trance X Advanced E+ Elite 0 Wyżej, dalej, szybciej, czyli test roweru Giant Trance X Advanced E+ Elite 0

Ten model to topowy, sportowy, przeznaczony do jazdy w trudnym, górskim terenie rower. Połączenie najnowszych technologii, świetnej geometrii, niskiej masy bicykla sprawiają, że emocje, jakie nam towarzyszą, są nieporównywalne z rowerem analogowym lub innym e-bikiem. Wyprawa nim w góry i zapomniane ścieżki to czysta frajda.

Zakupy rowerowe online? Lubię to! Zakupy rowerowe online? Lubię to! Zakupy rowerowe online? Lubię to!

Czy kolarze to gadżeciarze? No, pewnie! Jak w każdym sporcie. Ten, kto traktuje jazdę na rowerze rekreacyjnie, pewnie nie jest rowerowym zakupoholikiem. Ale już prawdziwi pasjonaci, wyczynowcy i po prostu rowerowi wariaci (w pozytywnym tego słowa znaczeniu, ma się rozumieć) lubią zerknąć na nowości w sprzęcie i akcesoriach.

Rower elektryczny. Na przekór stereotypom. Rower elektryczny. Na przekór stereotypom. Rower elektryczny. Na przekór stereotypom.

Przywykliśmy do tego, by gwałtownie postępujące zmiany społeczne określać na wyrost mianem rewolucji. To, co dzieje się w obszarze elektromobilności, z całą pewnością rewolucją nie jest, choć niewątpliwie zmiany zachodzą tu niezwykle dynamicznie. Rynek rowerów elektrycznych również ewoluuje bardzo szybko, dostosowując się do zmieniających się potrzeb użytkowników. Jeśli potrzeba tutaj jakiejś rewolucji, to wymaga jej raczej sposób myślenia o zachodzących w świecie zmianach. I o samych e-bike’ach.

E-rower o wyglądzie pierwszych motocykli E-rower o wyglądzie pierwszych motocykli E-rower o wyglądzie pierwszych motocykli

Pierwsze jednoślady Indian i Harley-Davidson wyglądały raczej jak stylowe rowery z doczepionymi silnikami spalinowymi. Tej stylistyce hołdują teraz rowery Vintage Electric z Santa Clara, ale zamiast baków mają stylowe drewniane dekory, bo cyklistów wspomaga tu prąd z akumulatora. Kto powiedział, że przyszłość i przeszłość nie mogą ze sobą współgrać?

Hulajnogi ujarzmione. Obowiązuje już nowe prawo Hulajnogi ujarzmione. Obowiązuje już nowe prawo Hulajnogi ujarzmione. Obowiązuje już nowe prawo

Było miło, ale się skończyło. Użytkownicy e-hulajnóg muszą dostosować się do nowych przepisów określonych w przyjętym przez rząd projekcie nowelizacji ustawy Prawo o ruchu drogowym. Od czwartku 20 maja Urządzeniami Transportu Osobistego można (a nawet trzeba) jeździć po ścieżkach rowerowych. Skończy się niebezpieczna jazda w dwie osoby i przewożenie zwierząt.

Harley zaczął produkować… rowery. Elektryczne! Harley zaczął produkować… rowery. Elektryczne! Harley zaczął produkować… rowery. Elektryczne!

Znak czasów. Firma, która znalazła się na poczesnym miejscu w historii motoryzacji dzięki motocyklom, które były i nadal są marzeniem wielu miłośników motocykli, wchodzi właśnie do nowego segmentu. Również jednośladów, ale innych niż dotychczas.

Uchwycić czas. Zadanie jeszcze trudniejsze, niż się wydaje Uchwycić czas. Zadanie jeszcze trudniejsze, niż się wydaje Uchwycić czas. Zadanie jeszcze trudniejsze, niż się wydaje

Z pozoru wyścig to wyścig, liczy się w nim ten, kto dojeżdża na metę pierwszy. Ale pozory mylą. W Tour de France, podobnie jak w innych etapowych wyścigach kolarskich, niebagatelną rolę odgrywa czas. Wszystko z powodu bardzo skomplikowanych reguł, które rządzą klasyfikacją generalną Wielkiej Pętli. Zwycięstwo nie zależy tylko od mocnych nóg, ale w równie dużym stopniu od umiejętności dostosowania taktyki do panujących w wyścigu zasad.

3500 kilometrów żółtego wyścigu. Kolumna pojazdów Tour de France bez tajemnic 3500 kilometrów żółtego wyścigu. Kolumna pojazdów Tour de France bez tajemnic 3500 kilometrów żółtego wyścigu. Kolumna pojazdów Tour de France bez tajemnic

Blisko pół tysiąca osób każdego dnia przemierza trasę Tour de France w wyścigowej kolumnie. Jeśli uwzględnić poprzedzającą peleton karawanę reklamową, ta liczba może się nawet potroić. A dodając do nich obsługę techniczną, która każdego dnia rozstawia starty i mety, techników telewizyjnych realizujących transmisję oraz zaproszonych gości, liczba osób zaangażowanych w przemierzający każdego roku Francję żółty cyrk potrafi przekroczyć nawet 5000.

Rowerem po Ligurii Rowerem po Ligurii Rowerem po Ligurii

Alta Via to szlak wiodący przez najpiękniejsze i najbardziej malownicze części gór we włoskim regionie Liguria. Film pokazuje 500-km trasę pokonaną przez autora, Nicolę Gereci w ciągu 13 dni. Miejscami trasy wymagające sporego wysiłku i umiejętności, na finiszu wynagradzają wspaniałymi widokami.

1 2 3 4 5 6 7 8
Strona 1 z 8
następna
Strona 1 z 8
następna