Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Dieta na seks

Potencja

Znasz powiedzenie: Jesteś tym co jesz? Sporo w nim prawdy. Dowiedz się, które produkty i składniki odżywcze warto mieć na co dzień w jadłospisie, aby cieszyć się seksem!

Tagi: potencja , erekcja , sposoby na potencję , seks po 40. , sposoby na erekcję , lepszy wzwód , autorytet , akcja , forma , magazyn

Potencja Dieta na seks

1. Jajka

Wspierającym wzwód związkiem zawartym w jajkach jest cholina, silna naturalna substancja, która nie tylko wspomaga spalanie tłuszczu, ale może również rozpalić ogień poniżej pasa. Cholina pobudza również produkcję tlenku azotu (NO), który rozluźnia naczynia krwionośne i pozwala, by przepływ krwi robił to, co ma robić. Dodatkowo: jajka mają mnóstwo witaminy B5 i B6, które pomagają zrównoważyć poziomy hormonów i walczyć ze stresem – a to bardzo ważne w sypialni.

2. Miód

Miód, w przeciwieństwie do białego cukru jest bogaty w zdrowe związki, takie jak kwerecytyna, która wspomaga wytrzymałość sportowców i chroni przed depresją. Miód ma również znacznie mniejszy wpływ na poziom cukru we krwi niż zwykły cukier, nie uruchomi więc w twoim organizmie trybu „odkładania tłuszczyku”. Spróbuj dodać go trochę do popołudniowej herbaty lub porannej owsianki, ale nie przesadzaj – ten nektar mimo wszystko zawiera 17 g cukru i 64 kalorie w jednej łyżeczce – zjesz za dużo, a będziesz czuł się raczej ciężki, niż podniecony.

3. Pierś indyka

Ten drób, kojarzony przede wszystkim z lekkostrawną dietą, jest chudy, zawiera dużo białka i stanowi doskonałe źródło argininy, jednego z kluczowych aminokwasów dla osiągnięcia erekcji. W dodatku mięso indyka bogate jest w kwasy DHA omega-3, które usprawniają działanie mózgu, poprawiają nastrój i zatrzymują działanie genów odpowiedzialnych za gromadzenie tłuszczu, naprawdę zapobiegając rozrastaniu się komórek tłuszczowych. Upewnij się tylko, czy kupujesz tylko białe mięso – ciemne zawiera zbyt dużo tłuszczu.

4. Małże

Z tymi „morskimi pistacjami” nie ma żartów. To jedno z najbogatszych źródeł wzmacniającej erekcję witaminy B12. Zawierają one także mnóstwo L-argininy, aminokwasu, który przekształca się w tlenek azotu, gwiazdę wśród naturalnie powstających gazów – rozszerza naczynia krwionośne, ułatwiając przepływ krwi, pozwalając szybko stać się i pozostać sztywnym. W dodatku małże zawierają mnóstwo białka, tak ważnego dla budowy mięśni.

5. Śledź

Ta popularna rybka może pomóc ci osiągnąć sukcesy w sypialni. Zawiera nie tylko czterokrotność dziennego zapotrzebowania na witaminę B w jednym średnim filecie, jest także bogata w magnez, który zwiększa poziom testosteronu i wpływa pozytywnie na zdrowie i jakość spermy. Do tego wszystkiego tłuste ryby takie jak śledź zawierają całe mnóstwo witaminy D, która rozwiązuje kłopoty ze stanięciem na wysokości zadania. Niski poziom witaminy D powoduje dysfunkcje naczyń krwionośnych i niedobory tlenku azotu.

6. Orzechy włoskie

Pistacje, orzeszki ziemne i orzechy włoskie zawierają l-argininę – aminokwas będący istotnym składnikiem tlenku azotu, który pozwala zachować odpowiednią twardość w kluczowych rejonach.

7. Płatki śniadaniowe z dodatkiem minerałów

Jeśli nie przepadasz za rybami i owocami morza – także płatki śniadaniowe z dodatkiem minerałów stanowią doskonałe źródło witaminy B12. Sprawdzaj skład i wybierz pełne ziarna, które przy okazji pomogą ci obniżyć poziom cholesterolu. Wysoki cholesterol prowadzi do miażdżycy i zatykania lub zwężania naczyń krwionośnych, co utrudnia przepływ krwi. To niebezpieczne dla serca, ale zgadnij, w której części ciała problem pojawi się najpierw?

8. Jogurt grecki

Jogurt grecki zwykle nie kojarzy się ze specjalną zmysłowością. Ale wiedz, że jeden kubeczek zapewnia ci 20% zalecanego dziennego spożycia witaminy B12 i aż 17 g białka. To również doskonałe źródło potasu, który chroni twoje serce i wspomaga krążenie – dwa czynniki niezbędne dla satysfakcjonującej erekcji. A to nie wszystko – jogurt grecki świetnie sprawdza się również przy odchudzaniu i utrzymywaniu wagi.

9. Czosnek

Historycy twierdzą, że starożytni Egipcjanie wykorzystywali czosnek, by zwiększyć wytrzymałość. Współcześni naukowcy nie potwierdzili jego skuteczności w tym zakresie, ale odkryli inne korzyści wynikające z jego spożycia. Czosnek ogranicza powstawanie nowych złogów tłuszczu, zwanych nanopłytkami, wewnątrz ścian naczyń krwionośnych. Tak, także tych, które prowadzą do penisa. Dbaj o zdrowe serce i porządne erekcje, uwzględniając czosnek w codziennej diecie.

10. Brokuły

Z wiekiem poziom estrogenu w organizmach mężczyzn podnosi się, a poziom testosteronu – spada. Mogą tu przyjść z pomocą antynowotworowe związki zwane indolami. Warzywa krzyżowe, takie jak brokuły, zawierają dużo indoli, które zwiększają produkcję testosteronu, eliminując i wypłukując nadmiary estrogenu blokującego wytwarzanie hormonów męskich. W jednym z badań suplementacja indolami pochodzącymi z warzyw krzyżowych przez tydzień ograniczyła ilość hormonu estrogenowego – estradiolu – u połowy mężczyzn. Inne badanie wykazało, że taka suplementacja znacznie zwiększa poziom estrogenów wydalanych z moczem.

Smacznego i do łóżka! ;-)

Adrian Litwin

Wejdź na FORUM!
Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (1) / skomentuj / zobacz wszystkie

biki
21 września 2017 o 19:15
Odpowiedz

Wszystko fajnie, spoko, ale niestety w pewnym wieku nawet zdrowa dieta nie pomoże. Tzn. wiadomo, że lepiej zdrowo się odżywiać, bo to pozwala być dłużej sprawnym w łóżku, ale czasem bez tabletki z sildenafilem ani rusz...

~biki

21.09.2017 19:15
1

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty