Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję
Advertisement

Co zjeść, by seks był udany

Potencja

Potencja Co zjeść, by seks był udany

Nie od dziś wiadomo, że niektóre produkty poprawiają nastrój i zwiększają sprawność seksualną, stymulując przepływ krwi i podnosząc poziom dopaminy, co sprawia, że twój seks jest zawsze udany, a ty sam czujesz się szczęśliwszy i zdrowszy.

Tagi: forma , satysfakcja , kondycja

Potencja Co zjeść, by seks był udany

Prezentujemy listę produktów, które od dziś powinny znaleźć się w twojej diecie. Spróbuj i przekonaj się, że noce staną się upojne i długie.

Pestki dyni

Przed położeniem się do łóżka wsparcie od dyni może pobudzić cię jeszcze efektywniej. Pestki dyni działają trochę jak małe, chrupiące prozakowe chrupki. Są jednym z najlepszych źródeł tryptofanu, aminokwasu, który wspomaga produkcję serotoniny w mózgu. Te małe dyniowe pastyleczki to także jedna z najlepszych przekąsek, kiedy się odchudzasz!

Advertisement

Jabłka

„Jedno jabłko dziennie sprawia, że lekarz się nie pojawia”, za to inni mogą nie tylko się pojawić, ale nawet chcieć się zbliżyć. Naukowcy podzielili 700 badanych na dwie grupy: tych, którzy jedli jedno jabłko dziennie i tych, którzy tego nie robili. Odkryli, że ci którzy regularnie zjadali owoc – bogaty we wspomagające sprawność seksualną fitoestrogeny, polifenole i antyoksydanty – czerpali więcej przyjemności z seksu niż ci, którzy tego nie robili.

Jeśli wybierasz owoc na deser, unikaj kantalupy. Ta odmiana melona cukrowego zawiera duże ilości mioinozytolu, który zmniejsza poziom kluczowego dla popędu seksualnego testosteronu aż o 65%.

Zielona herbata

Sprawia, że jesteś seksowniejszy, ponieważ skutecznie walczy z tłuszczykiem na brzuchu. Jej poprawiające metabolizm składniki, katechiny, przyspieszają także przekształcanie tłuszczu w energię w wątrobie. Ale to nie wszystko: katechiny zwiększają także pożądanie, poprawiając dopływ krwi do kluczowych obszarów. Zwalczają też wolne rodniki, które niszczą naczynia krwionośne lub powodują ich zapalenia, ograniczając przepływ krwi. Katechiny sprawiają również, że komórki naczyń krwionośnych uwalniają tlenek azotu, który rozszerza naczynia krwionośne, sprawiając, że krew płynie swobodniej. Tak się składa, że tlenek azotu to także aktywny składnik… Viagry.

Czerwone wino

Jeśli szukasz sposobu na zwiększenie libido przed randką, nalej sobie lampkę czerwonego wina. Badani, którzy wypili jeden lub dwa kieliszki, mieli większą ochotę na seks niż ci, którzy w ogóle nie pili. Ten cudowny napój jest bogaty w antyoksydanty, podobnie jak zielona herbata, wspomaga produkcję tlenku azotu i pozwala rozluźnić ścianki naczyń krwionośnych. To pozwala krwi swobodnie przepływać – także „w dół”, powodując uczucie seksualnego pobudzenia. Nie pij tylko więcej niż jedną - dwie lampki; pozwolenie sobie na więcej nie pobudza dodatkowo. A jeśli przesadzisz, możesz w ten sposób zmniejszyć swoją sprawność seksualną i zadowolenie z seksu.

Jeśli pijasz wódkę, pomyśl, czy się nie przestawić. James Bond ściemniał, naukowcy odkryli, że osoby pijące koktajle z wódką miały mniejszą ochotę na seks z nowym partnerem niż pozostałe, trzeźwe.

Czerwone mięso

Zjedzone do czerwonego wina może jeszcze bardziej zrelaksować cię przed ekscytującym wieczorem. Jednym z podstawowych powodów, dla których pary przestają uprawiać seks jest to, że są zmęczone i zestresowane. Czasami jednak w grę wchodzi także czynnik biologiczny. Zmęczenie bywa spowodowane niedoborem żelaza. Stan ten prowadzi do spadku energii, który z kolei może zmniejszyć ochotę na seks. Jeli myślisz, że w twojej diecie jest za mało żelaza, jedz więcej mięsa zwierząt, które żywią się trawą. Potem upewnij się, że twój organizm odpowiednio przyswaja żelazo.

Jedzenie jogurtów z probiotykami, tłustych ryb i suplementacja L-glutaminy może sprawić, że będziesz zdrowszy, a twój organizm zacznie lepiej przyswajać żelazo. Pamiętaj, że podczas łóżkowych zabaw również spalasz kalorie.

Musztarda

Kiedy będziesz następnym razem zamawiać kanapkę, zamień ciężki, bogaty w kwasy omega-6 majonez na musztardę, bogatą w kwasy omega-3. Od razu poczujesz się zdrowszy. Mimo że są potrzebne w naszej diecie, nadmiar kwasów omega-6 prowadzi również do stanów zapalnych i jest związany z otyłością, cukrzycą i depresją.

Skromna żółta musztarda jest z kolei jednym z dwunastu najlepszych źródeł kwasów omega-3 – ma ich prawie tyle co pół puszki tuńczyka. Wyższy poziom kwasów omega-3 w organizmie związany jest z mniejszym ryzykiem depresji.

Szpinak

Jedzenie szpinaku, bogatego w składniki ograniczające apetyt, nie tylko pomaga ci zachować dobrą figurę, ale sprawia, że krew skuteczniej dopływa poniżej pasa. Szpinak zawiera duże ilości magnezu, minerału, który ogranicza zapalenia naczyń krwionośnych, poprawiając przepływ krwi. Może nie brzmi to seksownie, ale efekty są imponujące. Lepszy przepływ krwi pozwala kierować ją nawet do najdalszych części ciała, co, jak np. Viagra, zwiększa seksualne pobudzenie i sprawia, że seks jest przyjemniejszy. Kobietom ułatwia to osiąganie orgazmów, mężczyznom gwarantuje erekcję.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (1) / skomentuj / zobacz wszystkie

Klaudiusz
23 czerwca 2017 o 15:28
Odpowiedz

Podobno ekstrakt z korzenia szparaga lekarskiego jest pomocny na osiągnięcie pełnego wzwodu i nie tylko. Podobno ten korzeń może przynieść ulgę kiedy mamy problemy z pęcherzem. Czytałem, że tabletka White Horse ma w swoim składzie ten ekstrakt.

~Klaudiusz

23.06.2017 15:28
1

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty