Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

11 tajemnic silniejszej erekcji i lepszych orgazmów

Potencja

Możesz zapewnić sobie intensywniejsze doznania i większą sprawność seksualną – i to bez tabletek i innych sztucznych wspomagaczy. Poznaj sposoby, które pomogą ci uszczęśliwiać siebie i partnerkę kiedy tylko tego zapragniecie.

Tagi: potencja , erekcja , sposoby na potencję , seks w długoletnim związku , seks po 40. , sposoby na erekcję

Potencja 11 tajemnic silniejszej erekcji i lepszych orgazmów

Czasy, kiedy mogłeś sobie na członku zawiesić mokry ręcznik kąpielowy pewnie już się skończyły, ale to jeszcze nie musi znaczyć, że nie da się nic z tym zrobić. Istnieje sporo sposobów na osiąganie lepszych i częstszych erekcji oraz intensywniejszych orgazmów, bez konieczności uciekania się do leków i suplementów. Warto się o to zatroszczyć nie tylko z oczywistych powodów. Istnieje coraz więcej dowodów na to, że to, co dobre dla twojego penisa, jest dobre także dla twojego serca i perspektyw na przeżycie 100 lat w dobrym zdrowiu. Wypróbuj tych 11 potwierdzonych naukowo sposobów na mocniejszą erekcję i lepsze orgazmy.

1. Dostarcz sobie dużo witaminy B12

B12 to podstawa, jeśli chodzi o zdrowie seksualne. W niedawno przeprowadzonym badaniu naukowcy z Harvardu połączyli niedobór witaminy B12 z zaburzeniami erekcji. Spekulują, że wiąże się to z faktem, że witamina ta niezbędna jest do produkcji krwi – cóż, pozostaje nam im wierzyć.

Potrzebujesz dziennie 6 mikrogramów, ale nie warto polegać tylko na suplementach – najlepszym rozwiązaniem jest czerpanie składników odżywczych z pożywienia. Produkty zawierające najwięcej witaminy B12 to na przykład małże, takie jak sercówki – jedna porcja zaspokoi dwutygodniowe zapotrzebowanie – ale codziennie spożywane produkty, takie jak łosoś, wzbogacane płatki zbożowe, wołowina i jogurt to także jej doskonałe źródła.

2. Osiągaj orgazmy każdego dnia

Chyba nie masz nic przeciwko? Nieużywana erekcja zanika. Niektóre badania sugerują, że jeśli penis pozostaje przez dłuższy czas bez wzwodu – w związku z czym pozbawiony jest bogatej w tlen krwi – niski poziom tlenu powoduje, że komórki mięśniowe tracą elastyczność i stopniowo zamieniają się w coś przypominającego tkankę budującą blizny. Wydaje się, że przeszkadza ona penisowi powiększać się, gdy wypełnia się krwią.

Kolejny powód, by nie pozostawiać narządu bezczynnym: najnowsze badania wykazują, że codzienny orgazm może zmniejszyć ryzyko raka prostaty nawet o 20%, dzięki temu, że pozwala on na pozbycie się toksyn i starych komórek. Choroby prostaty to jedna z najczęstszych przyczyn problemów z erekcją.

3. Jedz produkty bogate w argininę

Upewnij się przed drogą, że nie brakuje ci paliwa. Tlenek azotu to król naturalnych związków produkowanych przez organizm – jest gazem, który pomaga rozluźnić się naczyniom krwionośnym, tak, by krew docierała tam, gdzie dotrzeć powinna – szczególnie – w okolice poniżej pasa. Nie może się to dziać, jeśli brak ci niezbędnego aminokwasu – L-argininy – który produkuje tlenek azotu.

Dość nauki – następnym razem, gdy będziesz w supermarkecie, wypakuj swój wózek najlepszymi jej źródłami – należą do nich pierś z kurczaka, chuda polędwica wieprzowa, orzechy włoskie, soczewica i pestki dyni.

4. Regularnie ćwicz

Zdrowe serce to zdrowy penis. Ćwiczenia poprawiają kondycję układu krwionośnego i zmniejszają stres – dzięki czemu możesz uzyskać naprawdę porządną erekcję. A jaki sport sprawdzi się najlepiej? Naukowcy przebadali 300 mężczyzn i odkryli, że ci, którzy ćwiczyli najintensywniej, prezentowali też największą sprawność w łóżku, łącznie z długością erekcji i jakością orgazmów.

Szczególnie ci, którzy w ciągu tygodnia decydowali się na aktywność równą 18 METS (lub ich ekwiwalent), cieszyli się najlepszym seksem. METS to miara ilości energii poświęconej na daną czynność, a 18 METS to dwie godziny intensywnego wysiłku cardio – takiego jak bieganie lub pływanie  lub trzy i pół godziny umiarkowanego wysiłku tygodniowo.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (1) / skomentuj / zobacz wszystkie

Morial
16 lutego 2018 o 07:56
Odpowiedz

Niby można ale jednak jak sie pracuje nieregularnie to z dietą może byc ciężko. Tak wiec moim zdaniem nie ma niczego złego w uzupełnieniu diety w produkty z Largininą które przecież nie są jakimiś lekami ale wspomagaczami, które są w stanie znacznie poprawić aktywność seksualną. Polecam tutaj szczególnie Cum on. Dobry środek, myslałem kiedyś,ze te wszystkie suplementy na rynku to jest jeden wielki fejk ale tak nie jest. Już po tygodniu efekty. Wieksze orgazmy, lepsza potencja i samopoczucie.

~Morial

16.02.2018 07:56
1

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty