Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję
Skład i postać: Maxigra Go 25 mg. Każda tabletka do rozgryzania i żucia zawiera 25 mg syldenafilu tworzącego się in situ z 35,12 mg syldenafilu cytrynianu. Substancje pomocnicze o znanym działaniu: każda tabletka zawiera 2,15 mg aspartamu (E951) i 70,4575 mg laktozy jednowodnej. Wskazania: Produkt leczniczy Maxigra Go jest wskazany do stosowania u dorosłych mężczyzn z zaburzeniami erekcji, czyli niezdolnością uzyskania lub utrzymania erekcji prącia wystarczającej do odbycia stosunku płciowego. W celu skutecznego działania produktu leczniczego Maxigra Go niezbędna jest stymulacja seksualna. Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na substancję czynną lub na którąkolwiek substancję pomocniczą. Ze względu na wpływ syldenafilu na przemiany metaboliczne, w których biorą udział tlenek azotu i cykliczny guanozynomonofosforan (cGMP) nasila on hipotensyjne działanie azotanów. Przeciwwskazane jest zatem równoczesne stosowanie syldenafilu z lekami uwalniającymi tlenek azotu (takimi jak azotyn amylu) lub azotanami w jakiejkolwiek postaci. Jednoczesne stosowanie inhibitorów PDE5, w tym syldenafilu, i leków pobudzających cyklazę guanylową, takich jak riocyguat, jest przeciwwskazane, ponieważ może prowadzić do objawowego niedociśnienia tętniczego. Produktów leczniczych przeznaczonych do terapii zaburzeń erekcji, w tym syldenafilu nie należy stosować u mężczyzn, u których aktywność seksualna nie jest wskazana (np. pacjenci z ciężkimi chorobami układu sercowo-naczyniowego, takimi jak niestabilna dławica piersiowa lub ciężka niewydolność serca). Produkt leczniczy Maxigra Go jest przeciwwskazany u pacjentów, którzy utracili wzrok w jednym oku w wyniku niezwiązanej z zapaleniem tętnic przedniej niedokrwiennej neuropatii nerwu wzrokowego (ang. non-arteritic anterior ischaemic optic neuropathy, NAION) niezależnie od tego, czy miało to związek, czy nie miało związku z wcześniejszą ekspozycją na inhibitor PDE5. Nie badano bezpieczeństwa stosowania syldenafilu w następujących grupach pacjentów: pacjentów z ciężką niewydolnością wątroby, hipotonią (ciśnienie krwi < 90/50 mm Hg), po niedawno przebytym udarze lub zawale mięśnia sercowego oraz ze stwierdzonymi dziedzicznymi zmianami degeneracyjnymi siatkówki, takimi jak retinitis pigmentosa (niewielka część tych pacjentów ma genetycznie uwarunkowane nieprawidłowości fosfodiesterazy siatkówki). Stosowanie syldenafilu u tych pacjentów jest przeciwwskazane. Podmiot odpowiedzialny: Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. Dodatkowych informacji o leku udziela: Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., ul. Bobrowiecka 6, 00-728 Warszawa, tel. +48 22 364 61 00; fax. +48 22 364 61 02. www.polpharma.pl. ChPL: 10.10.2016 r.

Jak znaleźć dodatkową godzinę w ciągu dnia?

Męska psychologia

Męska psychologia Jak znaleźć dodatkową godzinę w ciągu dnia?

Masz wrażenie, że brakuje ci czasu dla siebie? Natłok zadań w pracy, obowiązki domowe, nieprzewidziana wizyta teściów, nagła awaria samochodu… Znasz to pewnie aż za dobrze. Gdzie w tym wszystkim wykroić jeszcze czas dla samego siebie?

Tagi: zarządzanie czasem , stres , planowanie , czas wolny

Męska psychologia Jak znaleźć dodatkową godzinę w ciągu dnia?

Wypróbuj te proste metody, by zapanować nad swoim czasem i przekonaj się, że możesz go wykorzystać lepiej:

1. Prowadź dziennik

Prowadź przez tydzień dziennik, oznaczając czas, który poświęcasz na konkretne czynności. Kiedy w ramach eksperymentu poproszono badanych o wypisanie wszystkich rzeczy, którymi zajmowali się w ciągu siedmiu dni, okazało się, że mieli ponad dwa razy więcej „wolnego” czyli niezagospodarowanego czasu, niż im się zdawało.

2. Wyluzuj

Panika często prowadzi do szaleńczych aktywności lub przeciwnie, sprawia, że paraliżuje nas lęk. Kiedy więc czujesz się przytłoczony listą rzeczy do zrobienia, skup się na realizacji najłatwiejszych z nich. Mamy wrażenie, że czas płynie wolniej, kiedy zajmujemy się znanymi sobie, prostymi rzeczami. Skup się na najmniej obciążających pozycjach z listy, a będziesz mieć szansę na złapanie oddechu.

3. Bądź mniej świadomy

Zdejmij zegarek, kiedy wychodzisz i doświadcz „czasu zdarzeń”. Pozwól rzeczom dziać się nie na czas. W kulturach, w których „czas zdarzeń” jest czymś normalnym, ludzie zwykle czują, że to oni kontrolują czas, a nie czas ich.

4. Nie marnuj

Wiesz lepiej niż ktokolwiek, co odbiera ci czas dla siebie. Przyjrzyj się temu, co robiłeś dzisiaj. Zapisz pięć sposobów, w jakie mogłeś zaoszczędzić czas. Jeśli nie sprawia ci to trudności, istnieje wiele sposobów na to, by lepiej wykorzystać dzień jutrzejszy!

Bartek Kulesza

Wejdź na FORUM!
Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty