Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję
Skład i postać: Maxigra Go 25 mg. Każda tabletka do rozgryzania i żucia zawiera 25 mg syldenafilu tworzącego się in situ z 35,12 mg syldenafilu cytrynianu. Substancje pomocnicze o znanym działaniu: każda tabletka zawiera 2,15 mg aspartamu (E951) i 70,4575 mg laktozy jednowodnej. Wskazania: Produkt leczniczy Maxigra Go jest wskazany do stosowania u dorosłych mężczyzn z zaburzeniami erekcji, czyli niezdolnością uzyskania lub utrzymania erekcji prącia wystarczającej do odbycia stosunku płciowego. W celu skutecznego działania produktu leczniczego Maxigra Go niezbędna jest stymulacja seksualna. Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na substancję czynną lub na którąkolwiek substancję pomocniczą. Ze względu na wpływ syldenafilu na przemiany metaboliczne, w których biorą udział tlenek azotu i cykliczny guanozynomonofosforan (cGMP) nasila on hipotensyjne działanie azotanów. Przeciwwskazane jest zatem równoczesne stosowanie syldenafilu z lekami uwalniającymi tlenek azotu (takimi jak azotyn amylu) lub azotanami w jakiejkolwiek postaci. Jednoczesne stosowanie inhibitorów PDE5, w tym syldenafilu, i leków pobudzających cyklazę guanylową, takich jak riocyguat, jest przeciwwskazane, ponieważ może prowadzić do objawowego niedociśnienia tętniczego. Produktów leczniczych przeznaczonych do terapii zaburzeń erekcji, w tym syldenafilu nie należy stosować u mężczyzn, u których aktywność seksualna nie jest wskazana (np. pacjenci z ciężkimi chorobami układu sercowo-naczyniowego, takimi jak niestabilna dławica piersiowa lub ciężka niewydolność serca). Produkt leczniczy Maxigra Go jest przeciwwskazany u pacjentów, którzy utracili wzrok w jednym oku w wyniku niezwiązanej z zapaleniem tętnic przedniej niedokrwiennej neuropatii nerwu wzrokowego (ang. non-arteritic anterior ischaemic optic neuropathy, NAION) niezależnie od tego, czy miało to związek, czy nie miało związku z wcześniejszą ekspozycją na inhibitor PDE5. Nie badano bezpieczeństwa stosowania syldenafilu w następujących grupach pacjentów: pacjentów z ciężką niewydolnością wątroby, hipotonią (ciśnienie krwi < 90/50 mm Hg), po niedawno przebytym udarze lub zawale mięśnia sercowego oraz ze stwierdzonymi dziedzicznymi zmianami degeneracyjnymi siatkówki, takimi jak retinitis pigmentosa (niewielka część tych pacjentów ma genetycznie uwarunkowane nieprawidłowości fosfodiesterazy siatkówki). Stosowanie syldenafilu u tych pacjentów jest przeciwwskazane. Podmiot odpowiedzialny: Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. Dodatkowych informacji o leku udziela: Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., ul. Bobrowiecka 6, 00-728 Warszawa, tel. +48 22 364 61 00; fax. +48 22 364 61 02. www.polpharma.pl. ChPL: 10.10.2016 r.

12 rzeczy, które sprawiają, że jesteś nieszczęśliwy

Męska psychologia

Masz poczucie, że twoje życie na co dzień nie jest zbyt satysfakcjonujące? Niby wszystko robisz, jak trzeba, a jednak przytłacza cię smutna, szara rzeczywistość? Oto lista względnie prostych – i łatwych do naprawienia – rzeczy, które mogą sprawiać, że twoje życie nie jest tak szczęśliwe, jak mogłoby być. Przyjrzyj się im i zastanów, co możesz już dziś zmienić, by poczuć się zdecydowanie lepiej.

Tagi: szczęście , poczucie szcześcia , szczęśliwy facet , poczucie spełnienia , pozytywne nastawienie , szczęśliwe życie , pozytywny nastrój

Męska psychologia 12 rzeczy, które sprawiają, że jesteś nieszczęśliwy

1. Otaczasz się toksycznymi ludźmi

Ludzie w naszym otoczeniu mają na nas bardzo różny wpływ. Jeśli są to osoby pozytywne, inspirujące i podnoszące na duchu, wtedy zazwyczaj my również czujemy się pozytywni, zainspirowani i zmotywowani. Z drugiej strony, jeśli wokół nas są tylko osoby nastawione negatywnie i zdołowane – podobnie będziemy się czuć i my.

2. Bez przerwy porównujesz się do innych

Ciągłe porównywanie się do innych może sprawić, że będziemy czuli się nieodpowiedni, bezwartościowi i przybici. Tymczasem życie to nie wyścig, nie musisz martwić się o to, co robią inni. Nie to powinno być dla ciebie istotne w życiu. Lepiej iść przez życie we własnym tempie i skupić się na tym, by przeżyć je najlepiej jak potrafimy.

3. Masz potrzebę zadowalania innych

Nie jesteś w stanie wszystkim ciągle robić dobrze i dopóki tego nie przyznasz przed sobą i nie przestaniesz próbować to robić, będziesz doświadczał niepotrzebnych negatywnych emocji i frustracji.

4. Nie znajdujesz czasu na to, co kochasz

Uwielbiasz sport, ale od wieków w nic nie grałeś. Kochasz kino, ale nigdy nie masz na nie czasu. Ekscytują cię podróże, ale od miesięcy, a nawet od lat, nie byłeś nawet na wycieczce za miasto. Jeśli nie skoncentrujesz się na tym, by dodać do swojego życia szczypty tego, co sprawia ci przyjemność, zbudujesz szklany sufit ograniczający ci dostęp do szczęścia.

5. Tak ciężko pracujesz, żeby zarobić na życie, że zapominasz o życiu

Pieniądze są ważne, ale zaniedbywanie swoich relacji, zainteresowań i zdrowia to zwyczajne zaliczanie kolejnych punktów na drodze do bycia nieszczęśliwym – szczególnie, jeśli twoja praca wcale nie daje ci przyjemności.

6. Nie spędzasz wystarczająco dużo czasu na słońcu

Może się to wydawać bez związku, ale badania rzeczywiście wykazują, że przebywanie na słońcu zwiększa poziom serotoniny – „hormonu szczęścia” w twoim mózgu.

7. Skupiasz się na tym, czego nie masz, zamiast docenić to, co masz

Zawsze możesz mieć więcej, niż masz w tej chwili, i zawsze znajdzie się ktoś, kto ma więcej od ciebie, więc jeśli w kółko zastanawiasz się nad tym, czego nie masz, bardzo trudno będzie ci poczuć się szczęśliwym. Zamiast tego, skupiaj się na tym, co już masz i bądź za to wdzięczny.

8. Przejmujesz się drobiazgami

Korki, opłaty parkingowe, zapominanie czegoś z domu – tak, te rzeczy, jak i wiele innych, mogą być naprawdę irytujące, ale nie są warte tego, byś z ich powodu się denerwował. Zapytaj samego siebie, czy to, co cię wkurza albo stresuje, będzie miało za rok jakiekolwiek znaczenie. Odpowiedź zwykle brzmi „nie”, co oznacza tylko, że to, co cię złości lub martwi, w szerszej perspektywie nie ma znaczenia. Czy warto więc tracić na to nerwy?

9. Żywisz urazę

Stara prawda mówi, że chowanie urazy jest jak picie trucizny z nadzieją, że umrze ktoś inny – jedyna osoba, która w związku z tym cierpi, to ty. Jeśli ktoś cię zranił, wybacz mu. Niekoniecznie dlatego, że zasługuje na wybaczenie, raczej dlatego, że ty zasługujesz na spokój.

10. Prowadzisz niezdrowy styl życia

Niewiele osób, które źle się odżywiają, nie ćwiczą lub nie wysypiają się, będzie naprawdę szczęśliwymi. To coś w rodzaju prawa natury.

11. Nadużywasz alkoholu lub narkotyków

Alkohol to depresant, a biorąc narkotyki po to, by poczuć się szczęśliwym, przypominasz psa goniącego własny ogon.

12. Nie uczysz się na błędach

Jeśli nie uczysz się na błędach w pracy, w życiu osobistym i w kwestii twojego zdrowia – będziesz wciąż je powtarzać, co oczywiście znów jest doskonałą receptą na bycie nieszczęśliwym. Jeśli więc coś w twoim życiu potoczyło się nie tak, jak powinno, daj sobie czas na to, by przeanalizować, co poszło nie tak i zastanów się, co następnym razem zrobić inaczej, by uniknąć niepożądanych rezultatów.

Jeśli odhaczyłeś niektóre punkty na tej liście, to mam dla ciebie dobrą wiadomość: choć te problemy utrudniają ci drogę do szczęścia, całkiem łatwo je wyeliminować. Weź więc odpowiedzialność za to, jak się czujesz i zajmij się tym od razu.

Nie ma lepszego momentu niż teraz.

Bartek Kulesza

 

Wejdź na FORUM!
Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty