Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję
Skład i postać: Maxigra Go 25 mg. Każda tabletka do rozgryzania i żucia zawiera 25 mg syldenafilu tworzącego się in situ z 35,12 mg syldenafilu cytrynianu. Substancje pomocnicze o znanym działaniu: każda tabletka zawiera 2,15 mg aspartamu (E951) i 70,4575 mg laktozy jednowodnej. Wskazania: Produkt leczniczy Maxigra Go jest wskazany do stosowania u dorosłych mężczyzn z zaburzeniami erekcji, czyli niezdolnością uzyskania lub utrzymania erekcji prącia wystarczającej do odbycia stosunku płciowego. W celu skutecznego działania produktu leczniczego Maxigra Go niezbędna jest stymulacja seksualna. Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na substancję czynną lub na którąkolwiek substancję pomocniczą. Ze względu na wpływ syldenafilu na przemiany metaboliczne, w których biorą udział tlenek azotu i cykliczny guanozynomonofosforan (cGMP) nasila on hipotensyjne działanie azotanów. Przeciwwskazane jest zatem równoczesne stosowanie syldenafilu z lekami uwalniającymi tlenek azotu (takimi jak azotyn amylu) lub azotanami w jakiejkolwiek postaci. Jednoczesne stosowanie inhibitorów PDE5, w tym syldenafilu, i leków pobudzających cyklazę guanylową, takich jak riocyguat, jest przeciwwskazane, ponieważ może prowadzić do objawowego niedociśnienia tętniczego. Produktów leczniczych przeznaczonych do terapii zaburzeń erekcji, w tym syldenafilu nie należy stosować u mężczyzn, u których aktywność seksualna nie jest wskazana (np. pacjenci z ciężkimi chorobami układu sercowo-naczyniowego, takimi jak niestabilna dławica piersiowa lub ciężka niewydolność serca). Produkt leczniczy Maxigra Go jest przeciwwskazany u pacjentów, którzy utracili wzrok w jednym oku w wyniku niezwiązanej z zapaleniem tętnic przedniej niedokrwiennej neuropatii nerwu wzrokowego (ang. non-arteritic anterior ischaemic optic neuropathy, NAION) niezależnie od tego, czy miało to związek, czy nie miało związku z wcześniejszą ekspozycją na inhibitor PDE5. Nie badano bezpieczeństwa stosowania syldenafilu w następujących grupach pacjentów: pacjentów z ciężką niewydolnością wątroby, hipotonią (ciśnienie krwi < 90/50 mm Hg), po niedawno przebytym udarze lub zawale mięśnia sercowego oraz ze stwierdzonymi dziedzicznymi zmianami degeneracyjnymi siatkówki, takimi jak retinitis pigmentosa (niewielka część tych pacjentów ma genetycznie uwarunkowane nieprawidłowości fosfodiesterazy siatkówki). Stosowanie syldenafilu u tych pacjentów jest przeciwwskazane. Podmiot odpowiedzialny: Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. Dodatkowych informacji o leku udziela: Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., ul. Bobrowiecka 6, 00-728 Warszawa, tel. +48 22 364 61 00; fax. +48 22 364 61 02. www.polpharma.pl. ChPL: 10.10.2016 r.

Jak zrobić więcej robiąc mniej?

Kariera

Kariera Jak zrobić więcej robiąc mniej?

Jest kilka nieoczywistych sposobów, którymi kieruję na co dzień. Na pewno przydadzą się i tobie.

Tagi: kariera , zarządzanie czasem , efektywność , zarządzanie firmą , efektywna praca

Kariera Jak zrobić więcej robiąc mniej?

Jak robić więcej robiąc mniej?

1. Mając mniej do zrobienia

Brzmi wkurzająco banalnie? Na pozór. Inwentaryzacja tematów. Pozbycie się bezsensownych działań, projektów, pożeraczy czasu. Odmawianie. Asertywność wobec otoczenia. Zrobienie sobie porządku w głowie jest pierwszym krokiem żeby robiąc mniej zrobić więcej. Praca nad świadomym decydowaniem, wybieraniem tego co robisz.

2. Zastanawiając się, po co daną rzecz robisz

Zdziwisz się, jaki to praktyczny filtr, który pozwoli ci pozbyć się sporej ilości zadań lub znaleźć lepsze metody ich wykonywania. Zanim wejdziesz w działanie, poświęć kilka sekund (minut czy godzin, jeśli to większy temat) refleksji i odpowiedz na pytanie, po co/dlaczego to w ogóle robię? To pomoże ocenić sensowność działania i wybrać najlepsze metody.

3. Kończąc zanim skończysz

Przerwij lub skończ zanim się psychicznie wykończysz pracą nad danym tematem, zmęczysz zadaniem, które wykonujesz. Unikaj przepracowania – szczególnie w jednym typie działania – jak przetrenowania. Konsekwencje są podobne – spadek formy i efektywności. Zostaw trochę niedosytu, chęci wrócenia do danego typu aktywności, projektu, zdania.

4. Rozdzielając planowanie od wykonywania

To różne procesy, inne typy myślenia i pracy. Działasz dużo lepiej, jeśli poświęcasz określony czas na zaplanowanie, co masz zrobić, kupić, załatwić, a następnie robisz to, aniżeli jeśli mieszasz te dwa typy aktywności. Porównaj efektywność zrobienia listy zakupów a następnie faktycznego zrobienia zakupów z robieniem zakupów przy jednoczesnym przypominaniu sobie czego i do czego możesz potrzebować. Najlepiej mieć między planowaniem a wykonywaniem chwilę dystansu na nabranie przez plan „mocy urzędowej”. Jest wówczas szansa na uzupełnienia i weryfikacje – także redukcje.

5. Będąc nieobecnym

Zniknij. Wyłącz na czas pracy własnej i koncentracji wszelkie międzyludzkie i techniczne przeszkadzajki. Powieś na drzwiach kartkę „praca własna do…”, wyłącz powiadomienia mailowe i z komunikatorów, wycisz telefon, załóż słuchawki nawet jeśli nie ma w nich muzyki – to znak że jesteś odcięty od otoczenia i pracujesz skoncentrowany. Bądź asertywny.

6. Stosując metodę „kamienie, kamyki, piasek”

Wyobraź sobie, że masz zmieścić do szklanego słoja duże kamienie, mniejsze kamyki i piasek. Jaka kolejność? Oczywiście: kamienie, kamyki, piasek, czyli duże tematy, mniejsze zadania, drobnica.

7. Uświadamiając sobie swój schemat funkcjonowania i działając w zgodzie z nim

Masz swoje lepsze i gorsze godziny i pory dania, jesteś sową lub skowronkiem, najlepiej rozmawia ci się z ludźmi w określonych porach, a w innych planuje czy pisze. Po co sięgać lewą ręką do prawej kieszeni – bądź w zgodzie z samym sobą i swoim schematem, jeśli tylko możesz tak zaaranżować swój czas.

8. Nie pracując

Ostrząc piłę. Bądź jak drwal, który, żeby sprawnie ścinać drzewa, musi mieć czas na naostrzenie piły czy siekiery. Twoje ostrzenie piły to odpoczynek – przerwa podczas dnia, sen w nocy, weekend, urlop. Odpoczynek to druga strona pracy. Świadoma praca nad odpoczynkiem to inwestycja w efektywną pracę. Dzięki odpoczynkowi dramatycznie zwiększysz swoją efektywność.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty