Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję
Skład i postać: Maxigra Go 25 mg. Każda tabletka do rozgryzania i żucia zawiera 25 mg syldenafilu tworzącego się in situ z 35,12 mg syldenafilu cytrynianu. Substancje pomocnicze o znanym działaniu: każda tabletka zawiera 2,15 mg aspartamu (E951) i 70,4575 mg laktozy jednowodnej. Wskazania: Produkt leczniczy Maxigra Go jest wskazany do stosowania u dorosłych mężczyzn z zaburzeniami erekcji, czyli niezdolnością uzyskania lub utrzymania erekcji prącia wystarczającej do odbycia stosunku płciowego. W celu skutecznego działania produktu leczniczego Maxigra Go niezbędna jest stymulacja seksualna. Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na substancję czynną lub na którąkolwiek substancję pomocniczą. Ze względu na wpływ syldenafilu na przemiany metaboliczne, w których biorą udział tlenek azotu i cykliczny guanozynomonofosforan (cGMP) nasila on hipotensyjne działanie azotanów. Przeciwwskazane jest zatem równoczesne stosowanie syldenafilu z lekami uwalniającymi tlenek azotu (takimi jak azotyn amylu) lub azotanami w jakiejkolwiek postaci. Jednoczesne stosowanie inhibitorów PDE5, w tym syldenafilu, i leków pobudzających cyklazę guanylową, takich jak riocyguat, jest przeciwwskazane, ponieważ może prowadzić do objawowego niedociśnienia tętniczego. Produktów leczniczych przeznaczonych do terapii zaburzeń erekcji, w tym syldenafilu nie należy stosować u mężczyzn, u których aktywność seksualna nie jest wskazana (np. pacjenci z ciężkimi chorobami układu sercowo-naczyniowego, takimi jak niestabilna dławica piersiowa lub ciężka niewydolność serca). Produkt leczniczy Maxigra Go jest przeciwwskazany u pacjentów, którzy utracili wzrok w jednym oku w wyniku niezwiązanej z zapaleniem tętnic przedniej niedokrwiennej neuropatii nerwu wzrokowego (ang. non-arteritic anterior ischaemic optic neuropathy, NAION) niezależnie od tego, czy miało to związek, czy nie miało związku z wcześniejszą ekspozycją na inhibitor PDE5. Nie badano bezpieczeństwa stosowania syldenafilu w następujących grupach pacjentów: pacjentów z ciężką niewydolnością wątroby, hipotonią (ciśnienie krwi < 90/50 mm Hg), po niedawno przebytym udarze lub zawale mięśnia sercowego oraz ze stwierdzonymi dziedzicznymi zmianami degeneracyjnymi siatkówki, takimi jak retinitis pigmentosa (niewielka część tych pacjentów ma genetycznie uwarunkowane nieprawidłowości fosfodiesterazy siatkówki). Stosowanie syldenafilu u tych pacjentów jest przeciwwskazane. Podmiot odpowiedzialny: Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. Dodatkowych informacji o leku udziela: Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., ul. Bobrowiecka 6, 00-728 Warszawa, tel. +48 22 364 61 00; fax. +48 22 364 61 02. www.polpharma.pl. ChPL: 10.10.2016 r.

10 niezawodnych sposobów na poprawę efektywności

Kariera

Kariera 10 niezawodnych sposobów na poprawę efektywności

Większość ludzi sukcesu musi podołać niebagatelnej ilości obowiązków. Coś, co ich wyróżnia i czyni skutecznymi, to nie supermoce czy dodatkowa para rąk do odpisywania na maile. To specyficzny sposób realizacji zadań, dzięki którym są nieprzeciętnie efektywni. Zobacz, jak mistrzowie zarządzania czasem organizują przepływ pracy, by zrobić jak najwięcej w najkrótszym czasie, a większość kluczowych zadań wykonać jeszcze przed lunchem.

Tagi: wydajność , efektywność , pracoholik , multitasking , efektywna praca , jak być efektywnym , organizacja pracy , działanie

Kariera 10 niezawodnych sposobów na poprawę efektywności

1. Wstawaj wcześniej

Bądźmy szczerzy – większość z nas wolałaby pospać do 9:00 niż zrywać się z łóżka wraz z pianiem koguta. O 6:00 rano powieki mają domieszkę ołowiu, a kołdra jest wielka, ciężka i szalenie trudno się spod niej wydostać. Każda osoba, jaką znam, mogłaby napisać opasły tom o heroicznych walkach o odzyskanie przytomności toczonych na brzegu łóżka, przy akompaniamencie drącego się budzika.

Większość tych przygód wynika jednak nie z rytmu dobowego, ale ze zwyczaju późnego chodzenia spać. Naprawdę nieznaczny odsetek ludzi posiada naturę nocnego marka i lepiej funkcjonuje w nocy niż za dnia. Większość z nas może wstawać rano, o ile położy się o przyzwoitej porze. Jeśli masz zwyczaj pracowania lub odpoczywania, gdy inni domownicy śpią, przemyśl zmianę nawyków.

Warto zaczynać pracę wcześnie, ponieważ o poranku najlepiej funkcjonuje twoja kora przedczołowa. Jest to część mózgu odpowiedzialna za funkcjonowanie pamięci roboczej, planowanie i analizę konsekwencji działań, a więc wszystko to, co jest ci potrzebne do efektywnej pracy i podejmowanie ważnych decyzji. W trakcie dnia efektywność kory przedczołowej spada w wyniku zmęczenia i stresu. Dlatego kładź się wcześniej, wstawaj wcześniej i pierwszą połowę dnia poświęcaj realizacji ważnych i wymagających zadań. To zmiana, która przyczyni się do poprawy efektywności pracy, a przy okazji kondycji twojego organizmu.

2. Realizuj zadania wymagające formułowania myśli na piśmie przed lunchem

Przeprowadzono badania, których wyniki wskazują, że pisanie pozwala mózgowi na większe skupienie, a co za tym idzie – podniesienie produktywności. Jeżeli częścią twojej pracy jest pisanie raportów, umów lub innych dokumentów wymagających pracy analitycznej i koncepcyjnej, staraj się robić to rano. Wykorzystaj potencjał kory przedczołowej, a jakość tego, co stworzysz, będzie lepsza i szybciej osiągniesz satysfakcjonujący efekt. Uwaga! Co prawda odpowiadanie na maile również wymaga wykorzystania umiejętności werbalnych na piśmie, jednak tej czynności nie zaliczaj w poczet kluczowych zadań związanych z pisaniem. Pocztę elektroniczną lepiej sprawdzać po lunchu. W kolejnym punkcie dowiesz się, dlaczego.

3. Skrzynkę mailową sprawdzaj po lunchu

Jeśli pierwszą rzeczą, za jaką zabierasz się w pracy, jest sprawdzenie skrzynki mailowej, jesteś o krok od utraty kontroli nad tym, co będziesz robił w najbardziej produktywnym okresie dnia. To bardziej niż pewne, że zobaczysz stertę pilnych maili, pytań, próśb, poleceń, monitów i Bóg wie czego jeszcze. Jeśli zaczniesz się przez nie przedzierać, pozwolisz, by inni decydowali, na jakie zadania poświęcisz kilka godzin przed lunchem, które są czasem największej kreatywności i punktem szczytowym twoich możliwości analitycznych.

Jeśli musisz zajrzeć do skrzynki, czytaj i odpowiadaj wyłącznie na maile o priorytetowym znaczeniu. Resztę zostaw "na potem". Zamiast tego zjedz zdrowe śniadanie, przeczytaj inspirujący artykuł, zrób kilka ćwiczeń i pomyśl o sprawach, które wymagają głębszej analizy. Jeśli to możliwe, nie korzystaj też z opcji poczty mobilnej, dzięki której będziesz nieustannie zalewany mailami, gdziekolwiek jesteś. Sprawdzaj je za pośrednictwem komputera w czasie, gdy przebywasz w biurze. Będziesz mógł skoncentrować się na ich treści mając pod ręką dokumenty, osoby i rzeczy potrzebne, by odpisać w sposób merytoryczny lub zrealizować powierzone zadania.

4. Planuj pracę wieczorem, w dniu poprzedzającym jej wykonanie

Będąc na mecie dnia pracy lub wieczorem, zanim położysz się spać, sporządź listę zadań do wykonania na kolejny dzień. Upewnij się, że uwzględniłeś odpowiednią ilość czasu na realizację każdego z nich. Rzeczy priorytetowe umieść na początku listy. Planuj realnie, nie przeładowując harmonogramu zadań. Pamiętaj o zasadzie 60/40 – planuj tylko 60% czasu pracy na dany dzień. Pozostałe 40% zostaw niezagospodarowane, bo zawsze pojawią się rzeczy, których nie przewidziałeś, a które będziesz musiał wykonać – działania ad hoc, rozmowy z szefem lub współpracownikami, dodatkowy czas konieczny na finalizację któregoś z kluczowych zadań etc.

Realizując plan działań posuwaj się według listy – gdy wykonasz zadanie, wykreśl je. To da ci poczucie realizacji założonych celów i wzrastającej w trakcie dnia skuteczności. Pozwoli także ocenić, czy planujesz w sposób realny, czy też na niektóre operacje zostawiasz niewystarczającą ilość czasu. Z czasem zyskasz lepsze rozeznanie w tym, ile zajmują poszczególne działania oraz poprawisz efektywność planowania. Wszystkie nie załatwione sprawy przenoś na dzień następny, na początek listy i zacznij od ich wykonania. Unikniesz w ten sposób odkładania rzeczy na później i nawarstwiania się zaległości w chroniczny sposób. Wszak łatwiej zabrać się do załatwiania zadań dnia wczorajszego niż takich sprzed miesiąca… A i efekty opóźnień będą mniej bolesne.

5. Pamiętaj o przerwie – nie pracuj jak maszyna

Robienie sobie przerwy w czasie pracy może wydawać się przeciwieństwem produktywności. To nieprawda. Systematyczne przerwy pozwalają mózgowi na regenerację i lepszą koncentrację na wykonywanych zadaniach. Aby twoja uwaga nie uległa rozproszeniu, nie mogą one jednak być za długie. Optymalny czas na poprawę koncentracji to 5 lub 10 minut odpoczynku, najlepiej spędzone w produktywny sposób. Wycisz myśli, zrób kilka prostych ćwiczeń (które pozwolą ci wzmocnić kręgosłup i uchronią od dolegliwości związanych z pracą przy komputerze), pospaceruj, zaparz kawę, zjedz drugie śniadanie.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (1) / skomentuj / zobacz wszystkie

piniek
24 kwietnia 2015 o 08:16
Odpowiedz

Co to jest LUNCH w języku polskim ? Może kiełbasa albo czwartek ?

~piniek

24.04.2015 08:16
1

Gorące tematy

Podoba Ci się serwis?
Kliknij "Lubię to".

Zamknij
facebook
raporty
Raporty