Nowy Suzuki Jimny łączy w sobie prostotę, funkcjonalność i technologię napędu na 4 koła, dzięki czemu sprawdzi się zarówno w off-roadzie jak i w mieście. Samochód będzie oferowany wyłącznie z silnikiem benzynowym 1.5 VVT (K15B) o mocy 102 KM. Jimny oferuje cztery podstawowe cechy, które liczą się w off-roadzie: ramę nośną, 3- wahaczowe, sztywne zawieszenie osi ze sprężynami śrubowymi i napęd na cztery koła z przekładnią redukcyjną.
Subaru Outback, czyli uterenowione kombi w japońskim wydaniu, w 2018 roku przeszło facelifting i otrzymało wolnossący benzynowy silnik o pojemności 2,5 litra. Jednostka rozwija 175 KM maksymalnej mocy i 235 Nm momentu obrotowego. Średnie zużycie paliwa podawane przez producenta wynosi w cyklu mieszanym 7,3 l/100 km.
Największy nacisk w Volvo XC40 położono na jego funkcjonalność w codziennym, intensywnym miejskim użytkowaniu. Zgodnie z tradycją Volvo w wyposażeniu musiały znaleźć się najnowsze i najlepsze systemy bezpieczeństwa. A zgodnie z nową polityką marki wnętrze ma prosty styl.
To niewielki crossover będący uterenowioną wersją Subaru Imprezy. Subaru XV ma seryjny napęd obu osi i wysoki prześwit (220 mm) . Ten kompaktowy hatchback dobrze się spisuje zarówno na asfalcie jak i w lekkim terenie. Wyposażony został w silnik 2.0 typu boxer, który generuje 156 KM mocy i 196 Nm momentu obrotowego.
Renault Megane w wersji limitowanej.
Renault Talisman Grandtour udowadnia, że kombi nie musi być nudne. Nowoczesna stylistyka wnętrza w połączeniu z dynamiczną linią nadwozia tworzą połączenie, na którym przyjemnie zawiesić oko.
Nissan Qashqai z silnikiem benzynowym 1.3 (w trzech wersjach) zastąpi dwa inne, dotychczas montowane w Qashqai’u: 1,2 (115 KM) i 1,6 litra (163 KM).
Renault Espace robi świetne pierwsze wrażenie. Elegancki, komfortowy i przyjemny w prowadzeniu crossover od Renault to dobry kandydat na pakowne i wygodne rodzinne auto.
Skoda Kodiaq to duży, rodzinny SUV. Producent zadbał o bardzo przestronne i funkcjonalne wnętrze auta, a także pojemny bagażnik. Komfortowe i nowoczesne rozwiązania, wspomagające bezpieczną jazdę oraz możliwość dołożenia trzeciego rzędu siedzeń sprawiają, że to auto może stać się szanowanym członkiem nawet wieloosobowej rodziny.
To następca Grand Vitary - jet mniejszy i bardziej uniwersalny. Miejski SUV, wygodny do jazdy w mieście czy na autostradach, ale i całkiem nieźle radzący sobie w lekkim terenie.
To samochód przyprawiony szczyptą nowoczesnej techniki, jak wirtualny kokpit czy liczne systemy bezpieczeństwa. To także krok w kierunku żywszej i zdecydowanie ciekawszej stylistyki. Można się spodziewać, że klienci będą sięgać po Scalę częściej niż po Rapida. Skoda Scala ma bowiem wszystko to, czego w Rapidzie brakowało i jest o pół numeru od niego większa. Oferuje więcej przestrzeni niż w Golfie oraz porównywalne z nim wyposażenie - za jednak nieco mniejsze pieniądze. Pierwsze wrażenia z jazdy - bardzo dobre.
Nowa Octavia przeszła mały lifting, który dodał jej elegancji z zewnątrz i w środku. Została także wyposażona w systemy bezpieczeństwa do tej pory wykorzystywane tylko w droższych autach (jak na przykład ochrona pieszych, asystent zmiany pasa ruchu czy asystent manewrowania przyczepą)
Nissan LEAF II (2018) to już zupełnie inny samochód niż jego poprzednik. Pierwsza generacja auta elektrycznego Nissana (2010) nie wszystkim mogła się podobać, natomiast obecny model to obszerne, ładne, komfortowe auto kompaktowe z bogatym wyposażeniem, naszpikowane elektroniką, która ma sprawić, że jazda będzie jeszcze bardziej bezpieczna i komfortowa zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów.
Mały miejski SUV, w którym znajdziemy mnóstwo przestrzeni, całkiem bogate wyposażenie i sporo nowoczesnych rozwiązań. Przykuwa spojrzenia i "pasuje idealnie do każdej sytuacji" (to właśnie oznacza w języku eskimoskim słowo "kamiq").
Praktyczna, przestronna, i - jak na klasę średnią - znakomicie wyposażona. Skoda Superb oferuje spory zestaw systemów wspierających kierowcę, jak choćby asystent jazdy w korku czy asystent parkowania.
Wszechstronny głośnik Technics Ottava SC-C50 to kompletny i dopracowany układ z trzema głośnikami dwudrożnymi oraz wooferem oraz całym zestawem dostępnych interfejsów przewodowych oraz bezprzewodowych, który może zaimponować nawet najbardziej wymagającym fanom muzyki. Pod ciekawą wizualnie, choć niewielką, wykonaną częściowo z aluminium maską urządzenia kryje się zaawansowana technologia pozwalająca doświadczyć niemal perfekcyjnego brzmienia: głębokich, przejmujących basów, klarownych wysokich tonów. Detale w tym głośniku są wyostrzone i czytelne, całość wypełnia subtelna równowaga, której urok dostrzeże każdy, kto lubi muzykę. Sterowanie tym głośnikiem odbywa się przez aplikację w smartfonie. Dzięki temu Ottavę możemy łączyć z Google ChromeCast, Deezerem, Tidalem, Spotify, itp.
To najmniejszy SUV tej marki. Ten miejski crossover jest wartym uwagi autem dla tych, którzy potrzebują praktyczności, wygody w codziennym użytkowaniu, łatwości w poruszaniu się po mieście i parkowaniu.
W tym samochodzie, flagowym SUV-ie Forda podobać się mogą nie tylko wyrazista, dość oryginalna i śmiała sylwetka, ale również komfort, bezpieczeństwo jazdy i osiągi, które sprawiają, że podróżowanie tym autem to czysta przyjemność, nawet przy obecności pięciu pasażerów na pokładzie i sporego bagażu.
Elektryczne deski od LiftFoils Poland to propozycja dla tych, którzy chcą spróbować czegoś nowego na wodzie. I w powietrzu jednocześnie, bo eFoil unosi się 50-60 cm nad taflą akwenu. Wszystko dzięki napędzanej energią elektryczną śrubie zamocowanej na 70-centymetrowym mieczu. Jest 15 poziomów prędkości, a w najszybszym można płynąć nawet... 40 km/h. Za sterowanie odpowiada niezatapialny kontroler wykorzystujący technologię Bluetooth. Deska jest rozkładana, dzięki czemu mieści się w zwykłym samochodzie osobowym – cały zestaw waży ok. 50 kg. Jej główne zalety to niezależność od pogody i możliwość pływania nawet po jeziorach objętych strefą ciszy. Trzeba tylko uważać, żeby nie pływać tam, gdzie głębokość jest mniejsza niż 1 metr, bo można zahaczyć o muł i zaliczyć szybką „wysiadkę”.