Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Edukacja i rozwój

studia podyplomowe

Rozpoczęte przez ~Janusz, 08 maj 2014
  • avatar ~Janusz ~Janusz
    ~Janusz
    Napisane 08 maja 2014 - 16:26
    Mam 48 lat, więc w sumie jeszcze prawie 20 lat kariery zawodowej przede mną. Z wykształcenia jestem inżynierem elektrykiem, zastanawiam się jednak, czy nie uzupełnić kompetencji, aby "na starość" znaleźć nieco lżejsze zajęcie niż budowy.
    W jakim kierunku poradzilibyście się kształcić?
    Wiadomo - lekarzem nie zostanę już raczej, ale marzy mi się przebranżowienie.

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~Klon ~Klon
    ~Klon
    Napisane 08 maja 2014 - 16:27
    może BHP? podobno to jest dobra fucha, szkolenia BHP

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~ziob ~ziob
    ~ziob
    Napisane 08 maja 2014 - 21:16
    dłonie ok? masażysta :)

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~Rafciu ~Rafciu
    ~Rafciu
    Napisane 08 maja 2014 - 22:14
    ~ziob napisał:
    dłonie ok? masażysta :)

    No to raczej do lekkich zajęć nie należy

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~pussycat ~pussycat
    ~pussycat
    Napisane 09 maja 2014 - 01:48
    ~Rafciu napisał:
    ~ziob napisał:
    dłonie ok? masażysta :)

    No to raczej do lekkich zajęć nie należy

    racja, nie należy i nie jest dla każdego ...

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~pussykat ~pussykat
    ~pussykat
    Napisane 09 maja 2014 - 01:58
    ~Janusz napisał: