Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Sylwetka

Odzyskać formę

Rozpoczęte przez ~weteran42, 10 gru 2017
  • ~weteran42
    ~weteran42
    Napisane 10 grudnia 2017 - 08:23
    Siema wszystkim! Trenuję już od czterech lat, jednak pół roku temu miałem operację. Przez 6 miesięcy nie mogłem trenować, musiałem stosować specjalną dietę i nie obciążać się fizycznie. Niestety poprzez taką rekonwalescencję pooperacyjną moja forma drastycznie spadła. Masa mięśniowa zniknęła, a tkanka tłuszczowa obrosła większość ciała. Chciałbym szybko uzyskać poprzednią sylwetkę, z tego co się dowiedziałem warto zastosować suplementację. Może znacie jakieś dobre preparaty, które rzeczywiście zadziałają na przyrost masy mięśniowej?

Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

• ~po40
    ~po40
    Napisane 10 grudnia 2017 - 10:28
    Witaj.
    Kreatyna plus odżywka białkowa no i trening siłowy ale bez przesady a efekty zobaczysz szybko. Ostrożnie z cukrami (a najlepiej wcale). Spróbuj też jakiegoś boostera testosteronu, ogólnie pomocny facetom w naszym wieku i co ważne nieszkodliwy dla zdrowia.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia

• ~darek45
    ~darek45
    Napisane 17 grudnia 2017 - 20:29
    Pomyśl o suplementacji, w moim przypadku pomogła. Zwróć uwagę na to, żeby preparat miał naturalny skład, bo nie ma sensu obciążać organizmu syntetykami. Ponadto musi zawierać argininę i jak kolega wyżej wspomniał booster testosteronu. Dodatkowo może być kofeina, żeby dała kopa na treningach.

• ~weteran42
    ~weteran42
    Napisane 22 grudnia 2017 - 13:27
    A mógłbyś polecić jakiś konkretny suplement, który na pewno zadziała? Jestem kompletnym laikiem w tym temacie, więc wolę nie brać czegoś w ciemno, żeby przypadkiem jeszcze nie pogorszyć mojego stanu.

• ~gladiator
    ~gladiator
    Napisane 01 stycznia 2018 - 20:56