Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Ankiety, badania

Badanie- #hejttohejt

Rozpoczęte przez ~Anna, 16 lut 2018
  • avatar ~Anna ~Anna
    ~Anna
    Napisane 16 lutego 2018 - 20:13
    Drodzy Panowie!!!
    Liczę na Wasze zaangażowanie.
    Studiuję medycynę, moje Koło Psychiatryczne wraz z Instytutem Amici przygotowuje kampanię społeczną dotyczącą hejtu. Rozpoczynamy od badania na temat świadomości społeczeństwa o hejcie.
    Bardzo potrzebujemy mężczyzn. Panowie, Kobiety Was póki co pokonały w liczbie odpowiedzi. Pomożecie? Aby statystyki były prawidłowe potrzebujemy Waszej opinii!
    Wstawię poniżej treść wraz z linkiem do ankiety. Byłabym mega wdzięczna za pomoc!

    Cześć!
    Wraz z Psychiatrycznym Kołem Naukowym WUMu przeprowadzamy badanie dotyczące zjawiska hejtu. Jest to wstęp do wielkiej kampanii społecznej pod patronatem Instytutu Amici.
    Prosimy o wypełnianie Was wszystkich- i tych, którzy hejtu doświadczyli na własnej skórze, i tych, których to nie dotknęło. Każda odpowiedź na wagę złota!

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~Anna ~Anna
    ~Anna
    Napisane 16 lutego 2018 - 20:13
    Cześć!
    Wraz z Psychiatrycznym Kołem Naukowym WUMu przeprowadzamy badanie dotyczące zjawiska hejtu. Jest to wstęp do wielkiej kampanii społecznej pod patronatem Instytutu Amici.
    Prosimy o wypełnianie Was wszystkich- i tych, którzy hejtu doświadczyli na własnej skórze, i tych, których to nie dotknęło. Każda odpowiedź na wagę złota!

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~Anna ~Anna
    ~Anna
    Napisane 16 lutego 2018 - 20:14
    https://goo.gl/forms/hkiwMixd2Gomrdmp1 <- a oto ankieta

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie