Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję
Skład i postać: Maxigra Go 25 mg. Każda tabletka do rozgryzania i żucia zawiera 25 mg syldenafilu tworzącego się in situ z 35,12 mg syldenafilu cytrynianu. Substancje pomocnicze o znanym działaniu: każda tabletka zawiera 2,15 mg aspartamu (E951) i 70,4575 mg laktozy jednowodnej. Wskazania: Produkt leczniczy Maxigra Go jest wskazany do stosowania u dorosłych mężczyzn z zaburzeniami erekcji, czyli niezdolnością uzyskania lub utrzymania erekcji prącia wystarczającej do odbycia stosunku płciowego. W celu skutecznego działania produktu leczniczego Maxigra Go niezbędna jest stymulacja seksualna. Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na substancję czynną lub na którąkolwiek substancję pomocniczą. Ze względu na wpływ syldenafilu na przemiany metaboliczne, w których biorą udział tlenek azotu i cykliczny guanozynomonofosforan (cGMP) nasila on hipotensyjne działanie azotanów. Przeciwwskazane jest zatem równoczesne stosowanie syldenafilu z lekami uwalniającymi tlenek azotu (takimi jak azotyn amylu) lub azotanami w jakiejkolwiek postaci. Jednoczesne stosowanie inhibitorów PDE5, w tym syldenafilu, i leków pobudzających cyklazę guanylową, takich jak riocyguat, jest przeciwwskazane, ponieważ może prowadzić do objawowego niedociśnienia tętniczego. Produktów leczniczych przeznaczonych do terapii zaburzeń erekcji, w tym syldenafilu nie należy stosować u mężczyzn, u których aktywność seksualna nie jest wskazana (np. pacjenci z ciężkimi chorobami układu sercowo-naczyniowego, takimi jak niestabilna dławica piersiowa lub ciężka niewydolność serca). Produkt leczniczy Maxigra Go jest przeciwwskazany u pacjentów, którzy utracili wzrok w jednym oku w wyniku niezwiązanej z zapaleniem tętnic przedniej niedokrwiennej neuropatii nerwu wzrokowego (ang. non-arteritic anterior ischaemic optic neuropathy, NAION) niezależnie od tego, czy miało to związek, czy nie miało związku z wcześniejszą ekspozycją na inhibitor PDE5. Nie badano bezpieczeństwa stosowania syldenafilu w następujących grupach pacjentów: pacjentów z ciężką niewydolnością wątroby, hipotonią (ciśnienie krwi < 90/50 mm Hg), po niedawno przebytym udarze lub zawale mięśnia sercowego oraz ze stwierdzonymi dziedzicznymi zmianami degeneracyjnymi siatkówki, takimi jak retinitis pigmentosa (niewielka część tych pacjentów ma genetycznie uwarunkowane nieprawidłowości fosfodiesterazy siatkówki). Stosowanie syldenafilu u tych pacjentów jest przeciwwskazane. Podmiot odpowiedzialny: Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. Dodatkowych informacji o leku udziela: Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., ul. Bobrowiecka 6, 00-728 Warszawa, tel. +48 22 364 61 00; fax. +48 22 364 61 02. www.polpharma.pl. ChPL: 10.10.2016 r.

Co zyskasz ucząc się po 40.?

Edukacja i rozwój

Edukacja i rozwój Co zyskasz ucząc się po 40.?

Wiele osób po 40. roku życia ma wątpliwości co do tego, czy warto inwestować dalej w swoją edukację. Obawiają się, czy sobie poradzą, czy ich umysł jest wystarczająco chłonny, czy to ma sens. Znajomi, którzy rzucają złośliwe uwagi, rodzina, która namawia, by ,,dać sobie wreszcie spokój” to dodatkowe czynniki demotywujące. W myśl idei ,,Lifelong learning” proces edukacji powinien trwać przez całe życie. Co można zyskać ucząc się po 40.? Z jakich możliwości można skorzystać?

Tagi: edukacja , szkolenia , kursy , badanie

Edukacja i rozwój Co zyskasz ucząc się po 40.?

Nowe kwalifikacje - nowe możliwości zawodowe

Zdobywanie nowych kwalifikacji przez osoby dojrzałe to szansa na lepszą pracę i awans zawodowy. W firmach wbrew stereotypom potrzebne są zarówno osoby młode, które charakteryzują się szybkością działania, jak również starsze, które są bardziej opanowane i umieją realnie ocenić sytuację. Zróżnicowanie pracowników pod względem wieku to większa szansa na osiągnięcie lepszych wyników, gdyż takie zespoły są o wiele bardziej wydajne.

Dojrzali pracownicy zazwyczaj mają bogatsze doświadczenie zawodowe i tym samym często są w stanie wskazać na różne alternatywy dzięki analizie problemów w sposób bardziej dogłębny. W tym kontekście są bardziej pożądani na rynku pracy, jeśli tylko zdecydują się zainwestować w swoją edukację. Aktualizacja wiedzy, czy to w trakcie organizowanych kursów, szkoleń czy studiów, u takich osób odbywa się przez pryzmat doświadczenia, dlatego też jest o wiele bardziej praktyczna. Wiedzą o tym pracodawcy, którzy zachęcają dojrzałych pracowników do angażowania w działania edukacyjne, licząc na to, że nowe rozwiązania będzie można od razu wprowadzić w życie, a dzięki temu skuteczniej konkurować z innymi firmami. Pracownicy natomiast dzięki dodatkowym umiejętnościom mogą ubiegać się o wyższe zarobki czy też lepszą pracę, a dzięki temu poczuć się bardziej spełnionymi.

Edukacja eliksirem młodości dla mózgu

Badania naukowe dowodzą, że umysł człowieka ma wręcz zadziwiającą zdolność dopasowywania się do nowych warunków, także w średnim oraz starszym wieku. Mózg jest bowiem niezwykle plastyczny, posiada zdolność zarówno regeneracji jak i tworzenia nowych połączeń nerwowych. Neurogeneza, czyli proces tworzenia się nowych połączeń między komórkami, trwa przez całe życie. Dlatego też tak ważny dla ogólnej wydajności umysłu jest proces ciągłej nauki. Nowe doświadczenia powodują powstawanie nowych połączeń synaptycznych między komórkami.

W Publicznym Centrum Badań nad Zdrowiem w Luksemburgu dowiedziono, że posługiwanie się więcej niż dwoma językami znacząco wpływa na pamięć seniorów. Tym samym mózgi osób dwujęzycznych lepiej radzą sobie z demencją. Osoby dojrzałe o wykształceniu wyższym czy też średnim, które nieustannie dążą do tego, by pogłębiać swoją wiedzę, są bardziej sprawne zarówno pod względem fizycznym jak i intelektualnym, niż osoby w tym samym wieku, ale nieaktywne.

Postawa uczenia się przez całe życie to dobry pomysł, by otworzyć się na innych ludzi oraz na świat. Zalecane są zarówno tradycyjne formy edukacji jak np. nauka języków obcych czy uczestnictwo w kursach i szkoleniach, jak również każda inna działalność, która zmusza do wysiłku umysłowego, a więc rozwiązywanie krzyżówek, czytanie książek itp.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (3) / skomentuj / zobacz wszystkie

Ona_42
24 sierpnia 2016 o 09:37
Odpowiedz

Właśnie szukam pracy i też zastanawiam się nad tym czy zbyt wysokie kwalifikacje nie są powodem tego,że ciężko znaleźć mi pracę,a nie mam znajomościJednak mimo to jestem tego samego zdania,że mózg powinno się ćwiczyć na różnych płaszczyznach,bo dzięki temu możemy przyswajać szybciej nowe informacje i nie ma problemu z pamięcią.

~Ona_42

24.08.2016 09:37
arkadio12
22 sierpnia 2016 o 22:13
Odpowiedz

Jak sie uczyć to czegoś praktycznego . W moim wypadku to są jezyki obce i gotowanie . Jezyki przydają mi się w pracy , gastronomia w domu :)))

~arkadio12

22.08.2016 22:13
Wykształciuch
09 grudnia 2015 o 13:01
Odpowiedz

Poglądy zawarte w tym artykule były tez i moim udziałem . W wieku 45+ uzyskałem tytuł doktora i byłem szczęśliwy że spełniłem swoje marzenia i na tym koniec. Przez kolejne lata przechodzę z tego powodu same kłopoty i mam więcej problemów niż satysfakcji. Zbyt mądry i wykształcony człowiek jest zagrożeniem dla decydentów (w mniejszych 100 tys. miastach). Na zmianę zamieszkania i rozpoczęcie życia od nowa po 50 - tce , jest ciężko, lecz coraz częściej myślę o sprzedaniu domu, samochodu i wyjeździe z tego kraju. Sądzę że praca na "zmywaku" daje większe poszanowanie , niż pogarda w tym kraju. Proszę poszukać zatrudnienia (bez znajomości) powodzenia.
Jest to mój głos w tym temacie. Jeżeli macie ochotę i potrzebę podnoszenia wiedzy rób to do szuflady no chyba że dla snobizmu. Pozdrawiam

~Wykształciuch

09.12.2015 13:01
1

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty